סוגיה של סגנון

עמוד:48

- 48 - אף אם משמעותה בוודאי אינה רחבה באופן מוחלט – עד כדי נגישות לכל חסר-תרבות או אפילו לכל מבין ועל ידי כך היא מייצגת בתוך הספרה – מטעם עצמו אם כי בשום פנים נחות , חיים אחר-האסתטית עקרון באשר לאותו . ות במובנה הממשי אמנ מזה של ה , יותר אסור שתוליך אותנו [ Anderssein ] הקיום במודוס שונה שולל העובדה כי התוצר הסובייקטיבי של עבודת היוצר אותו התעמקות , יכול להפגין את אותו עידון וגדולה מכך . כמו זה של הצייר או של הפַּ סל , וכושר המצאה שגם בתוך הצופה פונה הסגנון לרבדים אשר מעבר אלי קטגוריות רחבות של , לאינדיבידואלי הטהור נובעות , הכפופות לחוקי-החיים הכלליים , גשתנו הר אותה תחושת ביטחון ושלווה שמספק לנו , ההירגעות מתוך נקודות הריגוש של . האובייקט המסוגנן למשעי נקודות שאליהן מתכווננת יצירת , אינדיבידואליותתה החיים עולים אל מול , ות לעתים כה קרובות אמנ ה- שבהם אין , ותרהיצירה המסוגננת לרבדים מפויסים י ושהחוקיות העל-אינדיבידואלית , מרגישים עוד בדידות כך – של העיצוב האובייקטיבי הניצבת מולנו שם מודעים האלה-לפחות ניתן לפרש את התהליכים הבלתי הראי שלה בהרגשה כי גם מצדנו-מוצאת את תמונת – אנחנו מגיבים מתוך הכללי-חוקי שבנו עצמנו ובכך מהריקוד על , מהאחריות המוחלטתגואלים את עצמנו דוק גבולותיה הצרים של האינדיבידואליות הטהורה זו הסיבה העמוקה-יותר שבגללה הדברים . שלנו המקיפים אותנו כרקע ובסיס לחיי היומיום מוכרחים שורת – כי בחדרו האדם הוא עיקר . להיות מסוגננים שחייב לנוח על רבדים רחבים הסרים – כביכול , המחץ , ולהתנשא מעליהם , אינדיבידואליים פחות , משמעתול יצירת- . כדי לעורר תחושה כללית אורגנית והרמונית

דחק


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר