|
|
עמוד:11
11 עולםשימוש מופרז בסופרלטיבים הוא תופעה ידועה ב כלביחסי הציבור שלשיווק ובשקעיםמשאבים רבים מוהסטרטאפים . . בשונה מעולם המדע, בתחוםשמטרתו לחולל דיסרפשןסטרטאפ להשתמש בקריטריונים כמותיים, גם אם באיחור שלניתןהסטרטאפים האםדוגמהלבדוק לניתןסטרטאפ . כדי לבדוק את הצלחת הכמה שנים, , האם הוא נמכר ובאיזה מחיר, הסטרטאפ נסגר או המשיך לגייס כסף . היכולת לכמתו של הטכנולוגיה והמוצרים שלומה היקף המכירות הצלחה והרצון לשכפל אותה ( כלומר להרוויח כסף מיצירת סטרטאפ שמאפייניםתובנות, רעיונות ומחקריםתפתחות ) הביאו להנוסףמצליח כפי שציינו קודם, . הדרכים שמובילות אליהתמקור ההצלחה ואאת זיהוילמשקיעמבטיחמתכון שיןא ות, ומושלמןאינתפתחושהשיטותה שיטותה עם זאת,סטרטאפים שעומדים לפרוץ דרך . ודאי של "פער פריצתל מענה גםספקשהתפתחו בעולם הסטרטאפים עשויות ל . במדעהדרך" מתוךעולם הסטרטאפיםאת התובנות שעלו בבחןבואו נכעת, . , ומשם נשליך על עולם המחקרלפרוץ דרךשאיפהה סטרטאפים, מדע ודיסרפשן סטרטאפים החלו להופיע בשנות השבעים והשמונים של המאה רק בשנות התשעים הפכו ל"תעשיה" שמשכה אליהךשעברה, א חברות ענק חדשות,ת מקור העיקרי ליצירליתההשקעות גדולות וה של מוצרים ושירותים ששינו אתלמגוון רחבו ומיליונרים,מיליארדרים שלאנחנו מוצאים לראשונה אזכור 1997 - ב . מן הקצה אל הקצההעולם יצירת שינוי מהותי בשוקבמשמעות של ( שיבוש ) המונח "דיסרפשן" להיותךהפשיבושמסחרי תוך טלטול מצב העניינים הקיים . מאז של כל סטרטאפ . המוצהרתהמטרה הרוב המוחלט שלגם כיום,ורהכבר בתחילת הדרך, וכפי שק ,זאתלעומת . ו את ההשקעה שנעשתה באיבדונכשלוהסטרטאפים רווחים עצומים . השאלה המתבקשת היתהגרפושהצליחוהמעטים
|
אורות הכרך
|