תוכן העניינים

עמוד:4

הגוף כאתר של התנגדות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 79 מ״חוללות מנהיגותית״ לפיתוח הלך רוח מנהיגותי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 81 מפעולה אישית לפעולה חברתית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 88 פרק רביעי | מערכת החינוך כמחלישה נשים הרוב הנשי כמיעוט . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 93 הגורמים להחלשת מערכת החינוך וצוות החינוך . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 94 השלכות העיוורון המגדרי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 96 כיצד פוגעת החלשת המערכת במורות ובתלמידות ? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 100 שימוש בפדגוגיה פמיניסטית כאפשרות לשפר חינוך מחליש . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 102 בתי ספר מבוססי הפרדה מגדרית כדרך נוספת להתמודד עם חסמים מגדריים . . . . . 105 החלשה באמצעות משטור הגוף - רטוריקה של שיח סקסיסטי . . . . . . . . . . . . . . . . . . 109 פרק חמישי | עוברות מהתאוריה אל השדה : שיח, מודעות ופעולה התהליך או התוצאה - מה שוקל יותר ? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 117 איך סודקות ? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 120 כוחם של ניכוס והמשגה בשיח החדש . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 122 בדרך לאקטיביזם חינוכי - שאנחנו בוחרות, שאנחנו רוצות וכשמתאים לנו . . . . . . . . 123 ארבע פרקטיקות מסייעות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 127 פעולות שראוי להימנע מהן . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 132 אחרית דבר | הרווח בין כוח, מנהיגוּת ומגדר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 135 רשימת מקורות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 139

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר