שער שמיני: משנות השמונים והלאה: עליית המו"לות המסחרית הגדולה

עמוד:513

והלאה 80 - שמיני : שנות השער 513 ) גיבור אחר בספר, דניאל ארליך, המכונה דינו . - המכונה שלאכט ) " אל ( אנטי באמצע המכתב כותב שכטר : הכל בקנה – כתוב על דור של צברים, גולים בני גוליםבכלל, אני הולך ל מידה של רכילות, קל נעים וטוב . כשאני מגרד קצת, מיד אני צונח אל חורים שחורים וקורקבנים הפוכים . די . לא די . עוד משהו . שמתי מעקה . מחרדה . אני מתכנן הגנות ומבטיח גם להשתמש בהן . במשך כמה זמן, מה שאני – להראות גם את "צד תפר"למשל, השתעשעתי באפשרות אלא שהרעיון היה להראות את צד התפר לכל – עושה ממש ברגע זה אורך הספר . לכתוב את הסיפור ולכתוב כל הזמן גם את סיפור הסיפור, את אופן הכתיבה, את הלמה ואת האיך, להראות כל הזמן לקורא יתי לכתוב ( ובהזדמנות זו לכותב ) את צד התפר של החליפה היפה . רצ חליפה קשה . וכל צד התפר – "של החליפה הקשה", אבל אין דבר כזה הנ"ל כדי להרגיע, להדחיק, לייבש מאימות ומוראים . כמו שאומרים למשל יכולתילילד באולם הקולנוע האפל והמאיים : "זה רק סרט" . לחלק את הספר לכל אורכו, כל הזמן, לצד התפר ולצד החיצוני, פיזית . הספר מקרא מפורש . לחלק כל דף לרוחבו, לחלק עליון ובו סיפורשיהיה ולחלקבאותיות שמנות יותרהמעשה, ואולי גם יופיע סיפור המעשה ) . 7התחתון, ובו פירוש או שניים . אחד מקרא ושניים פירוש [ . . . ] ( עמ' אופנת הלבושאפשר לקשור את הצהרת הכוונות של הפנר ב"צד התפר" שלו ל וחת באותה תקופה, בה נהגו ללכת עם חולצות הטי הפוכות, כלומר,שהייתה רו התפרים היו מופנים כלפי חוץ, "צד התפר" היה גלוי . ניתן לראות באופנה זו של התוצר, המבליט את הִתהווּתו, את היעשוּתו, ולא את Self - reference כך הואנוכחותו הסופית, השלימה, המראה את חיצוניותה בשעה שהפנים מוסתר . מרכז פומפידו בפריז, שצנורות המים, הביוב, האוורור וגרמי המדרגות הנעות שלו חשופים ומובלטים באמצעות צבעים, בצד החיצוני של הקירות, כחלק מהאסתטיקה ומההצהרה האדריכלית שבמבנה . האדריכלות, הספרות ואופנת

נייגר, מוטי


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר