|
|
עמוד:641
סיכום 641 עולםהאיכותיים, אלו שאינם קשורים בקבוצות הכוח, קשה להתקיים . ה להיות קשורה גם בתמיכהחלק מהסדרה זו צריכהספר ראוי להסדרה . ביוצרים צעירים ובעידוד ספריות וקריאה ( ועל כך בהמשך ) . שהתנגדו לחוקות אלו : בניגוד לטענתוקף - ספר אינו מוצר בר פג . ב יכלו להמשיךהיו יכוליםמבצעים אגרסיביים בשוק הספרהספרים, והציבור יוכל להמשיך ולצאת מהחנויות , להתקיים גם תחת החוק תו "ארבעה ספרים במאה שקלים" . אמנם לא יהיו אלהכשבאמתח שום רע בכך שהספרים במבצעיםהספרים החדשים ביותר, אולם אין האגרסיביים יהיו ספרים "ישנים" בני שנתיים ( כמובן, שאינם ישנים ממש ) , כי לא פג תוקפם של הספרים . יתכן אף שמבחינה תרבותית יש הספרות, כשהמצב היוםדם" שליתרון בכך שספרים יישארו ב"מחזור ה מופיעים על המדפים לזמן קצר - גם המובחרים שבהם - הוא שספרים מחוץ לישראל, . מהחנויות, בהן שטח המדפים מוגבלונעלמים במהירות הספרים באינטרנט והמחסנים הענקיים שלהן פותרות חלקחנויות וב הוצאות ור מבעיית הזמניות של הספרים, ומגמה זו מגיעה גם לישראל . הספרים מוכרות כיום גם ברשת שווה להקדיש לו מחשבה : שועוד עניין : עידוד הקריאה של ספרות יפה . ג עידוד הקריאה בקרב כלל הציבור . בהשראת מסעות הסברה ציבוריים - שנערכו בחו"ל, יצא לפני כמה שנים קמפיין תחת הכותרת "תקרא ט ומהבידור הישראלי . תצליח" בו כיכבו ידוענים ( סלבריטאים ) מהספור קשה להעריך את האפקטיביות של הקמפיין אבל ברור שהוא נעצר מהר מדי . קמפיין כזה צריכה המדינה ( ולא בנק ) להוביל באופן קבוע במקביל נראה . לטיפוח הספריות הציבוריות ופעולות הסברה לתלמידים ולהורים המסריםפייסבוק וטוויטר ) והקצרים ( המילולייםשבעידן הטקסטים אינסטגרם, סנפצ'אט ) זה האתגר המשמעותייוטיוב,הוויזואליים ( לצערי, ולצער רבים,להמשך קיומה של רפובליקה ספרותית פעילה . התדלדלות לימודי הספרות בבתי הספר ( בין היתר, מספרתהליך
|
נייגר, מוטי
|