|
|
עמוד:632
מוטי נייגר, מו"לים כמתווכי תרבות 632 המון - חלקי ) על ההוצאות של הפקתה . אעיר כי גם ספר זה נעזר בפרויקט מימון מכספם כדי לקבלתומכים, השקיעו 75 - בהדסטארט וזכה להצלחה יפה כך ש . דרך זו צוברת תאוצה ויש בה תחליףבדפוסעותק של הספר לפני שראה אור מעניין מאוד למודלים המסורתיים של המו"לות . אתגריםמרכזיים המשינויים, אפשר לצייןנקודת המבט הטכנולוגיתלסיכום במאה השנים הראשונות למו"לותוההוצאה לאור שהתבססים שלמודלהאת : עבריתה מאפשריםההספרים הדיגיטלייםבאופני רכישת הספרים : הקשוריםתהליכים . א דילוג על מוכרימכירת ספרים שלא באמצעות רשתות הספרים הגדולות . קרי, ם, הפקה קלה יותר שאינה מצריכה שינוע פיזי . הספרים המסורתיי והספריםהצריכה : הספרים הכתובים בדיו אלקטרוניתתבחוויישינויים . ב מעבירים את החוויה מן העין אל האוזן, משנים את האופן בןהמושמעים ש זה ראוי למחקר עתידי מעמיק . חווים הצרכנים את הספר . תחום הוצאה לאורכמו גם ההוצאה עצמית לאורתהליכים בהפקת הספרים : . ג המון, המאפשרים דילוג מעל המו"לים - נתמכת, בין היתר, באמצעות מימוןה ורתיים . שני תהליכים אלו יכולים גם להשתלב : האפשרות ליצור ספריםהמס דיגיטליים באמצעיים ביתיים ולהפיץ אותם באופן עצמאי, בין היתר באמצעות הרשתות החברתיות . על פניו אמצעים אלו מגלמים הבטחה . להמשך יצירה ופרסומה באופן חופשי בעת של "מות העורך"כפי שנאמר קודם לכן, אולי דווקאלאור כל אלו, ) , בהם יוצרים אינם זקוקים באופן מעשי לאנשי המקצוע בתחום 2004 Neiger, ( הפקת הספר ובראשם העורכים הספרותיים ומבקרי התרבות, דווקא עולה משמעותם של אלו כי עליהם למיין ולסמן . בתוך ים הטקסטים המציפים את עולם הספר צריכים לנווט את ציינהאדם בחיי היומיום שלו, יש מקום בו מקצוע התרבות, גם אם הוא מורכב מאלפי סירות שונות .
|
נייגר, מוטי
|