|
|
עמוד:626
מוטי נייגר, מו"לים כמתווכי תרבות 626 אחוזים מרשת חנויות סטימצקי . או, כדוגמה אחרת, אפשר 15 - שגם מחזיקה ב לומר כי הוצאת "הקיבוץ המאוחד" הייתה הבולטת בתחום ספרי השירה במשך שנים ארוכות, אך בשנים האחרונות דווקא הוצאות נישה מתחרות עמה על כמו למשלהשקעה איכותית בהפקת הספרכן,גםהבכורה, כשחלקן מציעות . ", ובעיקר בתחום העיצוב כמו ב"אבן חושן"לשירהבהוצאת "קשב עידן הדיגיטליבהפקת ספרים וצריכתם תהליכי העבר ותוצריו, ומתבקש לומרלים לאורהדיון הקודם הציע מיון מו" של העשורלאחר ממאה שנים, באמצעומספר דברים כלליים על אתגרי העתיד . , אנו עומדים, מזה כמה שנים, בראשיתו של עידן חדש : העידן 21 - השני למאה ה האלקטרוני . מקצת ההשלכות של עידן זה כבר ניכרות : בארצות הברית חלק נכבד 1 ) ןמAmazon הספרים נמכר באמצעות אתרי אינטרנט דוגמת זה של "אמאזון" ( כשהחנות, 2 ) תמגודand NobelBarnes "בארנס אנד נובל" ( ות תאו של רש מחירים נמוכים מאלו המוצעים בחנויות, בלא מעט מקרים,המקוונת מציעה מכיוון שהזמנה באתר מאפשרת לחסוך עלויות של שכירת חנות במרכזי הערים, תפעולן ותשלום למוכרים . זאת ועוד, הן מציעות גם ממכר של ספרי יד שנייה , קרי, כשהשימוש העיקרי בהם מסתייםובכך ממסגרות ספרים כחפצים לכל דבר אפשר לסחור בהם מחדש ( בניגוד לתפיסת הספרייה הביתית, בה מצטברים ספרים מבלי ששבים לקרוא ברבים מהם ) . זאת ועוד, בעידן זה, אתרי מידע, ובראשם אתרים של האנציקלופדיות ספריהופכים את רובובכללם גם אתרים פתוחים כגון "ויקיפדיה",המקוונות, מיותרים, מכיוון שאינם יכולים לעמוד בקצבכמעטהיעץ המודפסים והכרוכים ל וארhttp : / / www . amazon . com אתר אמזון : 1 וארhttp : / / www . barnesandnoble . com אתר בארנס אנד נובל : 2
|
נייגר, מוטי
|