|
|
עמוד:601
21 - ותחילת המאה ה 90 - שנות ה : תשיעישער 601 שהודפסו . הוא 5000 - עותקים מתוך ה 4850 ע אורן עםהגישל אותה שנההספר כידוע, – ה"באז" סביב הספרחילק שם מאות עותקים בחינם, כדי ליצור את ובכל זאת, הספר לא נמכר . ואזי, כשנה – הפרסום הטוב ביותר הוא מִּפֶה לאוזן לאחר יציאת הספר לאור, הוא עלה לתודעת הציבור . באמצעי התקשורת פורסמו ם עליו, ביניהם המלצות מפי גרשון שקד ; הכתבת דליה קרפל נסעה לביתהשבחי של הסופרת במושב אבטליון כדי לראיין אותה לכתבה במוסף "הארץ" . הספר אלף 65 - המכר, עמד בראשן במשך עשרות שבועות ונמכר ב - זינק לרשימות רבי " . ן, דבירבית - כנרת, זמורהרותם להוצאת " - עותקים . בסופו של דבר עברה אביגור רובם ספריוכותרים בעשר שנות פעילותה,חמישים"קשת" הוציאה רק כ - אך כמעט כל אחד מהם עמד במקומות הגבוהים ברשימות רבישל אורן עצמו, מוציאההמו"לות הישראלית האיכותית יותר,כלומר,המכר במשך שבועות רבים . בעודמכר, - היה רבשוק בעשרות כותרים מדי חודש, בתקווה שאחד מהם יאל ה שאורן מבטיח הצלחה ותמלוגים באמצעות ההתמקדות בסופרים ידועים ברובם, בעלי יכולת לספר סיפור סוחף, גם אם הוא שייך לסוגות טריוויאליות יותר, יחד עם היכולת לשווק את ספריו . הקסם הפופולארי הזה הוא, במידה רבה, תמונת בה גם הסופרים הנחשבים מצליחים,הראי של המו"לות הישראלית העכשוית, מתרוצצים אחר פרנסתם, רצוא ושוב .
|
נייגר, מוטי
|