|
|
עמוד:239
והלאה 30 - שנות הרביעי : שער 239 מה צריכה ההצעה לכלול ? אשר – על ההצעה לפרוס בפני עורכי ההוצאה ואנשי השיווק שלה ומפורטת של תוכןתמונה ברורה – מרביתם אינם מומחים בתחומכם לאנשי המערכת מדוע אתם כותבים את הספרעליכם להסבירספרכם . שלכם, וחשוב מזה,בקריירה האישית – המסוים הזה בעת הזאת דווקא אילו בעיות • אילו סוגיות הספר יאיר ? • בהתפתחות תחום עיסוקכם מהם החידושים • אילו עמימויות הוא יבהיר ? • הוא יפתור ? ולפיכך : למה • מה נשתנה הספר הזה מכל הספרים ? • רכם ? שבמחק חשוב ? הספר חשוב ? למי הוא קהלי יעד אפשריים שונים זה מזה ממש כמו המוציאים לאור . האם הוא נועד למומחיםהאם ספרכם נועד למומחים בתחומכם ? יותר ? האם הוא נועד לסטודנטים, ואםבנושא ספציפי של תחום רחב שנועד לקהל – בלימודיהם ? האם זה ספר ` מסחרי ` לב כן, באיזה ש . . . כללי, ללא ידע עמוק בתחומכם ? קוראים שיווק : ציינו בפירוט מיהם קהלי היעד של ספרכם, והימנעו מביטויים הקהל המשכיל ` . ספקו רשימה של מובילי דעה בתחום ; ` כלליים כגון ה שללפרסם את ספרכם ; רשימעיתונים מקצועיים שבהם יהיה ראוי את הצעתכם יקראו יושבאנשים שיתאימו לכתיבת ביקורת על ספרכם . מאגנס . הם עשוייםהראש והחברים במועצה המדעית של הוצאת לדחות את כתב היד המוצע . הם עשויים לבקש מכם לספק להם מידע מעריכים חיצוניים, אשר לבטח - הם עשויים להתייעץ עם קוראיםנוסף . ועם חברי ההנהלה בטרם יקבלו כל החלטהפיםיתייעצו עם גורמים נוס עורכים אלא גם מומחיםאנא זכרו שאת הצעתכם יקראו לא רקרשמית . אנואלה . בייצור ובשיווק, ותצטרכו לענות על שאלותיהם אף בתחומים נאשר את קבלת הצעתכם ונודיע לכם בכתב על כל החלטה בעניינה . ן משלושת אלפים קוניםבהוצאה הדגישו שאם קהל היעד של הספר קט פוטנציאליים, הסיכויים להוצאת הספר קטנים ללא תמיכת מוסד אקדמי, או
|
נייגר, מוטי
|