|
|
עמוד:37
ראשון : תשתית מושגיתשער 37 בולט במיוחד 21 - עוד נזכיר כי בעשור השני של המאה ה 21 ) . 2011 ייב,אועבדול פרסוםמקומן של רשתות חברתיות ועמודי קבוצות תרבות ברשת כפלטפורמה ל בהקשר זה עולה שאלת מקומו של העורך המקצועייצירות ולקבלת תגובות . "החגיגה הדמוקרטית" של הטקסטיםותפקידו התרבותי כמו גם המתח שבין , שאינה גבוההלבין האיכות הספרותיתהספרותיים בה לרבים זכות להשמיע קולם של רבים מהטקסטים המתפרסמים בהם . ערבי ספרות ממוסדים . 14 אחרי שספר יוצא לאור יש לקדמו ולהפיצו . אחת הדרכים המקובלות לעשות כן היא ארגון אירוע בו משתתף הסופר, העורך או המתרגם ופאנל של מבקרים מדברים על אודות הספר . לא כל אדם שפרסם ספר יכול להשתתף בערבים מסוג יין זה . במקרים מסוימים,כלל ישנה ועדה מקצועית המכריעה בענ - זה . בדרך איגודים מקצועיים ( כמו אגודת הסופרים ) משמשים כמארגנים . קפה ובבתים פרטיים - ערבי ספרות פתוחים בבתי . 15 נבחין בין ערבים הנחשבים ליוקרתיים יותר והמאורגנים על ידי מוסדות רשמיים ( אגודת הסופרים, אוניברסיטאות וכדומה ) לבין ערבי ספרות שאינם ידי ועדת מומחים, הם מסימני - ערבי ספרות פתוחים, שאינם נקבעים עלכאלה . הזמן בו ישנה גאות בתרבות ואשר בו, מן הבחינה המעשית, קל להוציא לאור ספר . בתוך שפע שכזה רק מעטים זוכים שיערכו לכבודם ערבי ספרות רשמיים . נט, נוהגיםראוי לציין כי גם אנשים המפתחים קהילה סביב פורום כתיבה באינטר לעיתים לערוך ערבי ספרות / מסיבות, המפקיעות את היוצר מאלמוניות שם העט ( "ניק" ) שבחר לו, ומפגישה אותו עם יוצרים אחרים בני הקבוצה . במקרים ם זכה למחקר מפורט . סנונית ראשונה בהקשרתחום זה של יצירה באינטרנט טר 21 ) . החוויה המו"לית : בחינת 2011 , מ . ועבדולייב, נ . ( הישראלי הוא המאמר : נייגר תהליכי ההוצאה לאור של כתבי יד ספרותיים בספרים ובאתרי אינטרנט מנקודת . 64 – 54 : 41 , קשרמבטם של היוצרים .
|
נייגר, מוטי
|