תוכן העניינים

עמוד:ט

רפרין 99 ד . זולתות מקהלתיים בתבניות אחרות 100 ו . פיוטי המי כמוכה 100 ז . פיוטי היי מלכנו והוועד-מתי 102 1 . פיוטי היי מלכנו בתבנית המרובעת הרחבה 103 2 . פיוטי היי מלכנו והוועד-מתי – גורמי השינוי והתבנית הסופית 104 3 . פיוטי יי מלכנו בתבנית המרובעת המצומצמת 105 4 . פיוטי יי מלכנו בתבנית ביניים מרובעת 106 5 . פיוטי יי מלכנו בתבנית מחומשת 107 6 . הופעת התיבה 'מתי' בפיוטי יי מלכנו בתבנית המרובעת הרחבה 107 7 . פיוטי יי מלכנו וּועד-מתי בתבנית ביניים 108 פרק חמישי : קישוטי תבנית במערכות היוצר של שלמה סולימן 110 א . האקרוסטיכון והחתימה 110 1 . האקרוסטיכון 110 2 . החתימה 111 ב . השרשור 114 ג . קישוטי תבנית המיוסדים על פסוקי המקרא 114 1 . פתיחות מקראיות 115 2 . סיומות מקראיות 115 א . דרכי ארגון הסיומות המקראיות בזולתות של שלמה סולימן 116 ב . דרכי שילובן של הסיומות המקראיות במחרוזות היוצר 117 ג . סיומות מקראיות בפיוטי המאורה והאהבה 121 ד . מילות הקבע 121 פרק שישי : דרכי שירה ביוצרותיו של שלמה סולימן 123 א . הכינויים 123 ב . הלשון הציורית 126 ג . משחקי צליל 129 ד . המחזת מעמדות דרמטיים 131 ה . החריזה 133 1 . זהות ההברה האחרונה של החרז ביוצרותיו של שלמה סולימן 134 2 . שיתוף שני עיצורים שורשיים בחרז ביוצרותיו של שלמה סולימן 136 3 . חילופי עיצורים ותנועות בחריזה ביוצרותיו של שלמה סולימן 139 4 . חריזה במילה זהה כאמצעי להבלטת יסוד תמטי במערכת היוצר 141 ו . המקצב 141 1 . יחידת המקצב הבסיסי ברמת המחרוזת 142 2 . חירויות המקצב ההטעמתי 142

מקיצי נרדמים


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר