|
|
עמוד:10
יונג ובובר כלפי הסמים הפסיכדליים [ 133 ] . חלומות גדולים בעלי צביון של התנסות מיסטית-שמאנית [ 135 ] . איכויות נפש טרנסרציונליות [ 137 ] . סרטים תיעודיים על תהליכים שמאניים [ 140 ] . רוחניות גבוהה לעומת רוחניות ארצית [ 146 ] פרק רביעי : המסתורין של המלאכים — מבט מיתולוגי ופסיכולוגי 150 המלאכים שלי [ 150 ] . מלאכים בתאולוגיה [ 154 ] . המלאך כאובייקטיבי במציאות החיצונית או כסובייקטיבי כדימוי פנימי [ 159 ] . המלאך כתפקוד נפשי [ 161 ] . מלאך הפיזיקה [ 165 ] . המלאכיות המיתית [ 166 ] . מלאכים באמנות [ 168 ] . מלאך השירה [ 169 ] . המלאך האישי כדֵימון וכעצמי [ 171 ] . המפגש עם מלאכי יעקב כתהליך אינדיבידואציה [ 173 ] . המלאך הצילי [ 174 ] . לסיום [ 176 ] . נספח : על המשיח-המלאך של דרור בורנשטיין [ 179 ] פרק חמישי : על הסבל — "הכאב שלם כאמונה" : על הסבל ומשמעותו מנקודת-מבטם של החלום, המיתוס, הדת ותרבויות שונות 182 סבל, אשמה וכפרה [ 183 ] . מענה החמלה [ 186 ] . מענה האמונה, המשמעות והרוחניות [ 189 ] . מענה ההתמרה והאמנות [ 192 ] . מענה החלומות [ 193 ] . המענה התאולוגי : המשיח, ישו, איוב [ 194 ] . המענה הספרותי — הגיבור הטרגי [ 196 ] . סיום : תובנות על הסבל מתוך מפגש טיפולי [ 198 ] ח ל ק ש ני : המסע הרוחני במציאות פרק שישי : הרשת של אינדרה — הסינכרוניסיטי של צירופי המקרים 203 מבוא [ 204 ] . התפתחויות בתודעה האנושית [ 208 ] . עמדת הפסיכולוגיה [ 210 ] . הזמן והסיבתיות [ 212 ] . המזל, הגורל והעצמי [ 214 ] . המציאות האחדותית [ 217 ] . אדם-עולם [ 222 ] . נפש ופיזיקה [ 224 ] . תאוריית היקום ההולוגרפי [ 231 ] . תאוריות תודעת-על שנובעת מהמדיה [ 232 ] מדוע דווקא יונג הוא זה שניסח והגדיר את תופעת הסינכרוניסיטי ? [ 232 ] להוציא את הסינכרוניסיטי מהארון [ 235 ] . אקראיות, סדר ורשתות [ 240 ] . רשתות ביקום, בנפש ובאמנות [ 243 ] . פרקטלים כרשת חיבורים [ 246 ] . מנדלה ופרקטלים [ 250 ] . הסבר ומשמעות הסינכרוניסיטי
|

|