הַיְּצוּר בַּנּוֹצוֹת: הגיונות על משמעותה של התקווה

עמוד:27

אופקים | 27 ה ג י ו נ ו ת ע ל מ ש מ ע ו ת ה ש ל ה ת ק ו ו ה | א ב י ש ג י א בעיותיו של אדם וקיום התפקידים שהם מעמידים בלי הרף לפני כל יחיד ויחיד" . 21 פרנקל הסיט את שדה המערכה אל שאלת התכלית והפשר . במחנה ההשמדה על האדם להתמודד עם שאלת המשמעות שיעניק לחייו במציאות שבה גורלו נקבע : "איש לא יוכל 21 . שם, עמ' 98 . 22 . שם, עמ' 99 . לגאול אותו מסבלו או לסבול במקומו . שעת הכושר המזומנת . לו, האחת והיחידה, היא בדרך שבה הוא נושא בעולו" 22 השא- לה אינה תיאורטית בלבד, היא אמורה להנחות את פעילותו של האדם ביחס לעצמו וביחס לזולתו : "יש והמצב שבו נתון האדם תובע ממנו לקבוע את גורלו בפעולה . ויש שמוטב יהיה לאדם להשתמש בשעת כושר להתבוננות ולהגשים ערכים אתי אברג'ל, סל שברים , חוטי מתכת, שברי צלחות, כבל מתיחה, 2016

מכון שלום הרטמן


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר