פתח דבר למהדורה העברית

עמוד:10

10 דין מובשוביץ ושוב עד כמה כולנו מוּנָעים על ידי רגשות, גם בקבלת החלטות ״רציונאליות״ לכאורה ( החל באיזה מותג שמפו נקנה וכלה בבחירת המפלגה שנצביע לה ) , ועד כמה סיפורים שמצליחים לעורר אותנו רגשית, אפקטיביים יותר בלהניע אותנו לפעולה . כמעט כל מי שמדבר מול קהל, שואף לא רק למסור מידע, אלא גם לגעת בלב קהלו . אני מוצא שסרטי פיקסאר הם מודל נהדר ונגיש ללמוד ממנו מיומנות זו . ספר זה מתמקד אך ורק בטכניקות הסיפור של פיקסאר . ישנן כמובן טכניקות סיפור אחרות שהוכיחו את עצמן כמצליחות ומרגשות . ואף על פי כן, אני מאמין שהתבניות שמוצגות כאן, רובן ככולן הן כלי שימושי רב-ערך, אם בעבודה על פרויקטים קולנועיים מכל הסוגים, ואם בזירות העסקית והשיווקית .

הוצאת אסיה


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר