מבוא: תהפוכות רוחב הלב חד הן עם הסכנות שבהֵיות אדם

עמוד:14

אילת רז 14 כבוד הענקת בין ניישב כיצד התלבטנו הספרעלהעבודהבמהלך לבין הנגשת הספר לקוראים המעוניינים להשתמש ולעמדתולדרכו את מקורותיהם או להעמיק אתלזַהות,איתו"לשׂחקבטקסט, " היכרותם עם החומרים העשירים והמגוונים שהוא מציע ישירות, המוחמצים בשל היעדר ידע מקדים ) איתורםבארמזיםובעקיפין בלשיתחןלווייתבמטרה לדייק את תרגומם מתוך הֶקשר הוסיף כמעט לתהליך התרגום, שהייתה מענגת ומתסכלת כאחת . לא יהיה- זה מפתיע לגלות שהתייחסות לשילוב בין עונג ותסכול חביבה עליו בכתביו השונים, וגם בספר זה מקומם אינו נפקד ( . בחרנו להשאיר את זרימת הטקסט כהווייתה, ולהוסיף הערות סיום בסופו של הספר, מראי מקום . וכך תתאפשר לקוראות המבארות הֶקשרים ומציינות ולקוראים בחירה אשר לאופן קריאתם את הטקסט . גם מבוא זה מלקט ומנסח חוט שני רעיוני אחד מתוך שפע הרעיונות וההצעות ייתו של פיליפס מהקורא, הוא כוללהמצוי בטקסט, ובדומה לציפ את האסוציאציות וההקשרים שהתעוררו בי בעקבותיו . ניתן כמובן לדלג עליו או לקוראו כאחרית דבר, ובכך לפגוש את אדם פיליפס אמצעי . -וברברה טיילור באופן בלתי פיליפס הוא כותב פורה במיוחד . הוא כתב מעל עשרים ספרים ) זהו ספרו השלושה עשר ( , וסגנונו ככותב ייחודי משתקף בהם . עם תווי ההיכר הייחודיים לו נמנים הריבוי ) ריבוי משמעויות, ריבוי מקורות, ריבוי רעיונות המונָחים זה לצד זה ללא היררכיה ( , בצורות החשיבה המקובלות, הפרדוקסליות, המשחקיות, המרדנות והכתיבה על אודות נושאים מגוונים שאינם בהכרח מתחומי הפסיכואנליזה או הספרות ) דמוקרטיה, שׂמלות, שעמום, ועוד ( , וכל 4 אלו משתקפים בתוכני הכתיבה שלו ואף בצורתה . ה"ת אוגדן, המדבר בשבח כתיבה אנליטית חווייתית, טוען : "אני חושב על צורה זו של כתיבה ] כתיבה אנליטית [ כעל שיחה בין רעיון אנליטי מקורי ) שפותח מתוך למידה שיטתית ( לבין יצירה במילים של משהו ( . והוא ממשיך : "כתיבתו של 276 ) עמ'" הדומה לחוויה אנליטית

כרמל


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר