|
|
עמוד:14
ש ה ב ר ג ש ט י י � מ 14 היא יכולה לחשוב את המצוקה שהיא חווה כתוצאה ממצוקת מַקנָה לה ,חושבת אותה, החוויה את " מעכלת" בכ� היא . התינוק ה להרגיע היא מנס, למשל , כ� . ומגיבה בהתא� ופשר קוהרנטיות תו� כדי פעולה , חש את התינוק ולשָיי� את המצוקה שהוא את " מוציאה"ה ,כמו למשל האכלה ) שנועדה להרגיע אותו פעולה ( . שאותו אנו כבוגרי� יכולי� לזהות כרעב, הרע האובייקט אובייקט " מה שהיה ה את " מעוכלת " בצורה זו מחזירה לתינוק , ( no - thing " ) דברֿ אי� " או ה, "הרעהאובייקט" או, "המתקי� האֵ� ג� , בעת בה . $ שֵלה להתמודדֿ שעִמו יכולה כעת נפשו הלא שהיא בעצ� ) מאפשרת לתינוק להפני� את פונקציית העיכול הזאת ( . החשיבהפונקציית הנלוות למילי� שאנו עושי� המשמעויות להימנע מ� בניסיונו י� התהליכ אתבה� שימוש בתיאוריה הפסיכואנליטית מציי� ביו� " דברֿ אי� " ה את " β יסוד" כ� הוא מכנה . הללו באותיות יווניות את הפונקציה המעכלת את היסוד הזה הוא מכנה ; התינוק שחווה שאות� הוא מכנה נפשיי� ותוצריה ה� יסודות , " α פונקציית " השערות"ביו� מדגיש שהכינויי� הללו מהווי� " . α יסודות" ולמעשה , גישה ישירה אליו ניסיו� לתאר תהלי� שאי� לנו , "עבודה . תיאורטיות שאי� לה� מקבילה פנומנולוגית הבניות ה� אינ� אלא , שאנו יכולי� להכיר חוויות כלומר, את המקבילה הפנומנולוגית הוא מתאר באמצעות מונחי� המגדירי� את היסודות הנפשיי� ? רֶה ) מצבי ציפייה,כגו� מחשבות חלו�, יותר המפותחי� הכללת סיפוקי� , ( קונספציות ) ציפייה סיפוק של מצבי , ( קונספציותֿ תסכול� של וכ� , ( או מושגי�, קונספטי� ) כאלה של מצבי ציפייה , שבמידה שהיכולת לשאת תסכול היא מַספקת ,מצבי ציפייה אלה " . מחשבות " להיווצרותיובילו א� , מכנה זאת ביו� כפי ש, "ציוריי�תיאורי�" של חוויית התינוק אצל האֵ� ה� . רגשיתתגובה יהיה זה מדויק יותר לדבר על תקשורת המעוררת
|

|