|
|
עמוד:12
ש ה ב ר ג ש ט י י � מ 12 חוסר היכולת , אינו נית� עדיי� לחשיבה בנפש הלא $ שֵלה ( לתסכול מחשבה מותיר את התסכול כתפיסה של נוכחות / הזיה ליצור הקשורי� פסיכוטיי�הדבר מביא לשימוש במנגנוני� . גופנית כא� עושה ביו� . זו " נוכחות" של ( קואציהאֶבַ ) בפנטזיה של סילוק כדי לתאר , " השלכתית הזדהות" ,שימוש במונח של מלאני קליי� מכא� שמבחינתו של ביו� . הנפשי הממלא פונקציה זוהמנגנו� את המכריע בי� התפתחות תקינה של המרכזיס� התסכול הוא הגור� הפריע ל העלול , מער� החשיבה לבי� שימוש במנגנוני� פסיכוטיי� . להתפתחות זו מספק את , " של החשיבה פסיכואנליטיתתיאוריה" , זה מאמר כדי הקודמי�ההמ & גה שאותה התאמ - ביו� למצוא במאמרי� , קריאה לאחור . להתמודד ע� האינטואיציות הקליניות החדות שלו לנו להבי� את התהליכי� הקליניי� שמתאר ביו� מאפשרת ,א� כ� זאת בולטת יכולתו להישאר ע� . ו� עצמובאופ� שלא היה זמי� לבי וברור , במגע ע� ההתרחשויות הפסיכוטיות שפגש אצל מטופליו שיכולת זו היא העומדת בבסיס המאמ - להמ & גה שבא . בעקבותיה� ואת הצור� , לשאת חוויות אלה ביו� המקשרי� את יכולתו של יש במלחמת לחוויות המזוויעות שעבר, והדח� שלו להמ & יג אות� Leikerman, 2012 ; Souter, ) העול� הראשונה כמפקד טנק צעיר מעֵבֶר לדח� להכניס את חוויותיו ( . 2010 Szykierski, ; 2009 לתו� מער� החשיבה שלו באמצעות העיסוק האלה הקשות שיכולתו יוצאת להניח אפשר,התיאורטי והקליני, הפסיכואנליטי טיות קשות אצל הדופ� של ביו� להישאר במגע ע� חוויות פסיכו שלו קשורה במה שאִפשר לנפשו לשרוד חוויות אלה המטופלי� הצליחו לשרוד חוויות דומות ללחימה בעוד שרק מעטי� מעמיתיו א� אפשרבכתיבתו האוטוביוגרפית של ביו� . בגופ� או בנפש� לראות ייצוג ספרותי של עבודתו התיאורטית במאמ - להמ & יג את ולנסח את ההמ & גה באופ� שנותר חי , א גיס מחד החוויה ולהכיל =
|

|