|
|
עמוד:208
208 ניתוח הנתונים נעשה תוך שימוש בכמה מודלים . המודל העיקרי היה מודל ששת מנגנוני ( . על מנת לקבל מהימנות לניתוח העיקרי , הצלבתי את הניתוח עם 2010 מרזל ) - הברירה של ספקטור ( ומודל הקונטקסט 1993 Rosenthal, שני מודלים ניתוחיים נוספים : קו החיים וקו הסיפור ) ניתוחי אורך 18 ( . לאחר שניתחתי כל ריאיון קיבלתי 2008 Zilber, Tuval - Mashiach, & Lieblich, ) Gergen כל ריאיון ) ב ( End Point ) EP - ה , ה " פואנטה הסופית " – בהם איתרתי את המסר המרכזי ( . עם הבנת המסר המרכזי של כל נרטיב , ניגשתי לעבודת הפרשנות ולניסיון 1988 Gergen, & סביבתי - זה , מה משמעותו בהקשר המיידי של הריאיון , בהקשר EPיתרבחה להסביר מדוע נבחר איונות מתוךי ( . בשלב שני עברתי לניתוח רוחבי של כל הר 2010 מרזל , - ובהקשר התרבותי ) ספקטור רצון לחשוף מגמות משותפות , שונות או מתנגשות בחוויית ההורות שלאחר האובדן . ניתוחים אלו . להלן אציג את עיקריהם . ( 2020 ) וינברגר , שבעבודת הדוקטורטמוצגים בפרק " ממצאים ופרשנות " שכולים בנסיבות שאלת המחקר המרכזית ביקשה להבין מהי חוויית ההורות של הורים לאומיות . בהמשך התפרטה שאלה זו לשאלות משנה : איך מתקשר השכול הלאומי על אובדן ילד עם התפיסה העצמית ההורית ? x הורות לילדיםשל המשמעותהוהחוויה איך מתקשר השכול הלאומי על אובדן ילד xםע החיים בבית ? הסגנון וההתנהלות ההורית ? לו השלכות יש לאובדן ילד בנסיבות לאומיות xאילע לאחר אובדן ילד ? של אימהות ושל אבותמה הדומה ומה השונה בחוויית xתורוהה דגשים שונים . עם זאת , הנפח ב ענו על שאלות אלו במינונים וי הנרטיבים שנפרשו בפני ת ההורות או שימורה מאזהראשי בסיפורים אלו ניתן לשתי סוגיות מרכזיות : דילמת השתנוּ , רובזווסוגיית הבניית ההורות לילד המת בתוך חיי המשפחה העכשוויים . יתרה מ , האובדן הנרטיבים הצביעו על כך ששני ממדים אלו משפיעים זה על זה ומושפעים זה מזה והאינטראקציה , כפי שמוצגעל כך י בריאיון . נוסף י ביניהם היא זו שהכתיבה את המסר המרכזי אותו העבירו אל , 2006 Lebel, ( לאומי רחב יותר ) - ישראלי - בתיאוריה , הממדים הללו נמצאים בתוך הקשר תרבותי המהווה גורם בעל משקל רב בבחירת ההורים בהתנהלות זו או אחרת ובחווייתם את הורותם באופן כללי .
|
אדמוני, אריאל
|