עיוות הדין במשפט בהווה ובקהילות ישראל בעבר ועמדות חכמי ישראל - מרדכי פרישטיק

עמוד:339

339 מעטים הם , ( 1987 , חדשות ) ) תשל " ג ( ולפי הפרסומים בעיתונות ושניט פלקראשית , לפי ולא על בסיס על בסיס משפחתיבמידה רבה מינוי הדיינים הוא הדיינים בעלי תעודת בגרות , ו חכמים שנקבעו על ידי כלליה נה אחד עם אינם עולים בקמעין אלומינויים . יםהמועמדכישורי , אנו עדים לעובדה שראשי השלטון בישראל המבצעיםשניתוראוי שיחול שינוי בעניין . ישראל , , דבר הנוגד את מן השורהעבירות פליליות עוברים הליך שיפוטי שונה מההליך שעובר עבריין עבריינים נידונים לפי ראשי שלטון עקרונות הצדק והשוויון בענישה , ואת ההלכה היהודית , לפיה אימוץ כללי המשפט העברי בנושא ישרת את קיום הצדקאותם ההליכים כמו פשוטי העם . משפטי לעירהדיוןההעברתאת רעיון ניתן לאמץ במשפט הכללישלישית , במשפט . והשוויון בעיר הנדונה או בנושא בעל אינטרס בו מעורב אדם בעל השפעהמדובר בדיוןכאשראחרת , רבנות העבירה , ו קבוע קריטריונים ברורים לתשלום פיצויים לק ראוי לרביעית , . עירוני - קהילתי הממצאים שההופעהעקבכפי שקיים במשפט העברי . לבסוף , ולוגיות , כולל על פגיעות פסיכ וראויעל חומרת הענישה , ייתכןההחיצונית של הנאשמים , כולל סוג הביגוד שהם לובשים , משפיע בלבושיןהדתובבי בית המשפטההלכה היהודית לפיה על העומדים לדין להופיע בלאמץ את אחיד , כפי שהשופטים מופיעים בלבוש אחיד .

אדמוני, אריאל


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר