|
|
עמוד:165
165 טומנת בחובה מאבק תמידי בין אדם לאדם , גם כפרט וגם כקבוצה , על בסיס אינטרסים מובהקים ללא התחשבות בערכים אידיאליסטיים . לא לחינם נוטים במסגרת מדעי המדינה להגדיר את שהמצב הטבעי של האנושות הוא , כהפסקה תקופתית של מלחמה . הטענה הינה רקמושג השלום אשר נחשפות כתעתוע חושי כתקופות של שלוםשל המתנה מתמדת , כאשר יש תקופותמלחמה המוסר האוניברסליסטי דוגל באחוות האנושות , שוויון , סולידריות וזכויות . ( 1992 ) שטיגליץ , אדם . לעומת זאת , המוסר הריאליסטי דוגל בתחרות כוחנית של " אדם לאדם זאב " . זמנית - תיאורית ריבוי הזהויות כמסבירה אופני שיפוט מוסריים הטרוגניים בו הינה שלות המוסרית הגבוהה של האדםהבּש הטענה הינה על פי המודל החדש שהצגתי עד כה , האידיאליסטי , המוסר : שונים מוסר אופני את הפסיפס ההטרוגני של זמנית - בו היכולת להכיל הריאליסטי , הפרגמטי והאופורטוניסטי . האדם הבשל מבחינה מוסרית מתאפיין בגמישות של לנהוג במוסרגםבמוסר אוניברסליסטי אך זמנית גם - בו לבחורערך המאפשר לו - שיפוט כפול . נשאלת השאלה כיצד מודדים תכונות אלו משתנות הנסיבותהצרכים וה על פיופרגמטיריאליסטי באישיות האדם . מטרתנו הינה לאבחן את האישיות של הפסיכופת כדי של אופני מוסר הטרוגניים עבירות : בסוגים שונים באופן פנומנולוגי , ה . הפסיכופתיה מתאפיינתלהבין את ההתנהגות הסוטָ ובמקביל גם בעוצמות שונות . ואכן , ימות , שוד ורצח ופרברסיות מיניות , צווארון לבן , עבירות אל עורמה ונטייה לשקרים אנוכיות , תוקפנות , של תכונותכל אחד מאיתנו מתאפיין במינון מסוים לעיתים לבנים ולעיתים זדוניים . השאלה הינה כיצד למדוד תכונות אלו וכיצד נוכל להבין את יחסי הגומלין בין המרכיבים השונים ) עיקרון העונג מול עיקרון המציאות , הדחפים מול המצפון , רגש הסולידריות מול הקהות הרגשית כלפי הזולת ( אשר יחדיו יוצרים את הפלט ההתנהגותי ריבוי ית יתיאור " חדשה המכונהכך , אנו נדרשים להציג תיאוריה . לשםהסוטהו / או הנורמטיבי . ( 2013 ) ורדי , כונתה על ידי בשם " תיאורית האישיות הקולאז ' ית " אשר , ( 2003 ) מיטשל , " הזהויות בין השיפוט המצוי באישיותנו זמני - את הקיום הבו נוכל להבין וגם למדודזו , התיאוריבעזרת כמתפקדים , כפי שתואר לעיל , ( A ) והשיפוט האגוצנטרי ( B ) הערך - שיפוט כפולה , ( C ) המוסרי נציג להלן את תורת ריבוי הזהויות אשר מאפשרת יחדיו כאילו היו שלוש זהויות שונות בתוכנו . להבין את הפסיפס הזהותי של האדם ולהציג את הקשר בין האישיות לבין ההתנהגות , כלומר בין לביןהמייצגת שיפוטים מוסריים הטרוגניים בפוטנציה , אישיותית - הקלסיפיקציה התוך התנהגותית , כפי שהיא באה לידי ביטוי הלכה למעשה . - יפיקציה הפנומנולוגיתהקלס : המתודה הדיאגנוסטית על בסיס מפגש בין שתי קלסיפיקציותחלק ה ' קושי להציג אפיונים מבוכה שהקרימינולוגים מצויים בה אודות הלץ מן החעל מנת להי הפסיכופתולוגי של הפסיכופת , אנו נדרשים קודם כלוהאישיותיבאשר לפרופילאובייקטיביים . בתחוםלהבין את המתודה האבחונית בתחום הקליני , תוך הצגת חידוש הכרחי המפגש האבחוני בין התמונה הקלינית לבין הקלסיפיקציה הפסיכיאטרית קליני מבוסס קודם כל על ההשוואה בין התמונה הקלינית לבין - האבחון הפסיכולוגי פנומנולוגית , המתאפיינת במה ת . התמונה הקלינית הינה תמונההקלסיפיקציה הפסיכיאטרי זמן . הבמרואיין , כלומר בסימפטומים ובסימנים אשר משתנים במהלךצופהשהמראיין
|
אדמוני, אריאל
|