חלק ראשון: מה ניתן לעשות ביח"צ?

עמוד:14

14 % 100 הצלחה כמה זה באמת יעיל לעסקים קטנים ? מחקרים שבוצעו בשנת 2023 מוכיחים — יחסי ציבור מובילים לעלייה של עד % 22 במכירות . כן, נהוג יותר להשתמש ביחסי ציבור בקרב ארגונים וגופים גדולים, על ידי פוליטיקאים וכדומה, אבל הסיבה היא העלויות הגבוהות של הפעילות הזו . ארבעת היתרונות הבולטים של היח"צ עבור העסק שלכם : חשיפה : יחסי ציבור יכולים לעזור לכם להגיע לקהל רחב יותר ובמכה אחת : פרסום אייטם — הגעה להמונים . תדמית : יחסי ציבור זה כלי בונה תדמית שהוא אולי מהבולטים והמשפיעים ביותר . אמינות : מה יותר אמין מאייטם שנראה אובייקטיבי בתקשורת ? ! מכירות : יחסי ציבור מובילים אתכם לעלייה במכירות . חשוב להבין : כמעט לכל אייטם יש מקום, זה עניין של התאמה ושיווק נכון שלו לכלי התקשורת, וכמובן איתור כלי התקשורת המתאים לכך . לדוגמה, בואו נחשוב מה אפשר לעשות כדי לקדם עסק קטן בתחום הטיפולים הקוסמטיים . על פניו, מה כבר שווה כאן תקשורת ? עוד עסק מני רבים . תחילה, כל מטופלת היא פלטפורמה בפני עצמה — תמונה עם המטופלת תוכל להתאים לרכילות בעיתון המקומי, לרשתות החברתיות וכדומה . עכשיו בואו נהיה יצירתיים יותר, איזה אייטם עוד ניתן לבנות ? תכשירים חדשים, טכנולוגיות חדשות — כל הזמן יש כאלה, בטח בעידן הנוכחי, עם המודעות הכל כך גדולה להזרקות ולטיפולי פנים . כל נושא כזה הוא עולם ומלואו מבחינת מאמר מקצועי ; למי מתאים, מאיזה גיל, למי לא, מה חשוב לבדוק לפני, אילו תעודות עליכם לדרוש מהמטפלים, אם יש בכך סכנות — כל משפט כזה הוא מאמר בפני עצמו, שיכול להתאים לכלי התקשורת המקומיים והארציים ; מדורי נשים ויופי, קוסמטיקה ואפילו רפואה . תראו כמה נישות מצאנו ליצירת תוכן ברגע אחד .

ספרי ניב


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר