|
עמוד:11
11 הדלת עדיין נעולה לאור מכלול התפתחויות משמעותיות ונרחבות אלו בהתייחסות לנושא, הן מבחינה תיאורטית והן מבחינה מקצועית מעשית, החל משנות ה- 80 וה- 90 של המאה הקודמת והמשכן בשנות האלפיים, ניתן להניח שחל שינוי חיובי מהותי בדרכי ההתמודדות הלימודית של הסובלים מהתסמונת במסגרת חינוך חובה, ובעקבות זאת במרכיבי ההערכה העצמית והביטחון העצמי שלהם כתלמידים מתחילים באקדמיה . זאת, לעומת מקביליהם הנזכרים בעבר, שהיו חפים ממידע, מנוהלים מתאימים ומאסטרטגיות טיפוליות ודידקטיות מתאימות . לפיכך, מטרתו של מחקר זה היא לבדוק את ביטוייו של שינוי זה בחוויית הלימוד של המרואיינים ואת השפעתו על המרכיבים הרגשיים הכרוכים בה והנובעים ממנה .
|
|