|
עמוד:4
שער 3 | היבטים רגשיים וחברתיים של הוראה מרחוק על השער השלישי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 231 השפעת גורמים רגשיים וחברתיים על התמודדות עם פער דיגיטלי בעידן משבר הקורונה | מיטל אמזלג, ניבה דולב, נועה שפירא . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 233 רגשות של מרצים כלפי הוראה סינכרונית מרחוק בתקופת הקורונה כמנבאים את נכונותם לקיים הוראה מקוונת גם בעת שגרה | חגית מישר - טל, אריאלה לונברג . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 257 מסע לגילוי משאבים להתמודדות עם הוראה מקוונת במשבר הקורונה בקרב מורי מורים : המקרה של המרצים במכללה בצפון הארץ | אימאן אבו - חנא נחאס, הנאדי אבו - אחמד, ח'אולה זועבי, אתי שחר סימן - טוב, הילה קנר . . . . . 279 "מרצים בין המְצרים" – תחושת מסוגלות ולחץ בהוראה מרחוק בתקופת 19 - COVID במכללה אקדמית להנדסה | אירה רווה, מירי שחם, סיגל מורד, אסנת ברגר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 305 שער 4 | קהילות לומדות, צוותים מובילי שינוי על השער הרביעי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 331 ׳כי הקורונה היא גם הזדמנות' - עיצוב הכשרת הקיץ חותם נעמי כהכשרה היברידית | מיכל שני, חוה בן חורין, קטף מוראד סלאמה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 333 מהאזור האפור אל אור ההזדמנות : עבודה שיתופית של הממונים על מערך ההדרכה הפדגוגית ליצירת מסוגלות קבוצתית להתמודדות עם המשבר | אלכסנדרא דניאל - סעד, נרימאן זהר אבו - רחמון, שאדיה ג׳דבאן, נעים נג'מי, וופא ג׳מאל - זיידאן, מוחמד דראושה ( ז״ל ) , וופא מורקוס . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 358 במבט מסכם : שמונה תובנות מרכזיות שעולות מהמחקרים בספר זה באשר לתמיכה במעבר ממשבר להזדמנות בהשכלה הגבוהה בישראל | אלה ברונשטיין, ענת כהן . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 379 על אודות הכותבים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 385
|
|