תוכן העניינים

עמוד:10

ח . מחשבה זרה – נופלת או עולה ? 224 ט . הגנה לא מודעת 228 י . סגפנות כמאבק במשמעות 231 יא . הגוף מדבר את הנפש 234 יב . מחשבה זרה הבאה להורגך 236 יג . הסתר פנים כהכחשה 239 פרק 9 : ״ שעת הבירור ״ של המחשבות הזרות אצל רש ״ ז 242 א . ״לא נאמרו דברים ההם אלא לצדיקים״ 242 ב . פניה הכפולות של החיוּת האלוהית 243 ג . המודל ההרמוניסטי האקטיבי והפסיבי 246 ד . המודל הפסיכואנליטי להתמודדות עם מחשבות זרות 250 ה . טענת הקירבה בין רש״ז והאנטינומיזם השבתאי 252 ו . טענת חששו של רש״ז מן המתנגדים 256 ז . הטענה הפסיכולוגית 258 ח . ״אנליזה עצמית״ בשעת התפילה 262 ט . פסיכואנליזה פרועה 265 י . ספיריטואליזם לאנשים פשוטים 268 פרק 10 : הצדיק ואמנות הבלתי אפשרי 270 א . הצדיק כמחנך, כמטפל וכאיש ממשל 270 ב . אלגוריזציה של מנגנונים לא-מודעים 276 ג . אמצעי התלבשות תודעתיים 279 ד . מילת הלב והנקודה הפנימית 281 ה . מערכת העיכול המנטלית-רוחנית 285 ו . טיפה באוקיינוס 288 ז . ירידת הצדיק כאקט טיפולי 290 ח . מפגש ה״יחידוּת״ : שתי יחידוֹת מִתְדַבְּרוֹת 292 ט . הצדיק כּמְכָל להזדהות השלכתית 293 י . ״אין חבוש מתיר עצמו״ 297 יא . הצדיק הניטרלי 300 פרק 11 : הלא-מודע המטפיזי, סוד הסתר הפנים ועצמיים מרובים 302 א . פסיכואנליזה : תורת הנסתר 302 ב . הדרגתיות ודילוג אל עלמא דאתכסיא 305

הוצאת אוניברסיטת בר אילן


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר