תוכן העניינים

עמוד:7

תהליכי הכלה בקשר מטפל – נער : על פתיחה, סגירה וחיתוך בחלל הסינפטי . . . . 185 תומר מירון טיפול קבוצתי במעון המתבגרים של בני ברית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 201 עמוס ספיבק טיפול משפחתי במעון . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 231 רחל זינגר טיפול נרטיבי בנער לקראת סוף שהותו במעון . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 243 נועה אוברמן "מי שרעב ימצא אצלנו פת של לחם" על פגיעה בהזנה הראשונית ואכילה בגיל ההתבגרות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 251 רותי טובי צור טיפול קבוצתי : הכלי המועדף להתמודדות עם הגנות נרקיסיסטיות אצל מתבגרים בעלי הפרעה גבולית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 259 אבנר הכהן וז'אן פיזנטה המרכיב הנרקיסיסטי והשלכותיו על הטיפול הפנימייתי האינטנסיבי במתבגרים בעלי הפרעות אישיות קשות במעון בית חנה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 269 ז'אן פיזנטה ואבנר הכהן חלק רביעי : רשמים מהשטח . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 281 נערים ( מרואיינים על ידי שיראל אלדר ) , מדריכים ואנשי צוות רשמים וזיכרונות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 283 מעון טיפולי – חינוכי קטן על מפת העולם הגדול . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 323 רשימה ביבליוגרפית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 325

פרדס הוצאה לאור בע"מ


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר