תוכן העניינים

עמוד:9

7 . 3 . 4 . תפקיד התקשורת והרשתות החברתיות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 93 8 . 3 . 4 . הכשרה וכישורים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 98 4 . 4 . אחרי ההתמודדות : הרווח, ההפסד והמסר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 101 1 . 4 . 4 . המחיר : השפעה כלכלית, בריאותית ורווחה כללית . . . . . . . . . . . . . . . 101 2 . 4 . 4 . הערכת החוויה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 105 3 . 4 . 4 . מסר לנשים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 111 5 . מסקנות ודיון . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 117 1 . 5 . מבוא . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 117 2 . 5 . תשובה לשאלת המחקר הראשונה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 117 1 . 2 . 5 . גיל הנשים ומעמדן בחברה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 117 2 . 2 . 5 . הרקע הפוליטי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 120 3 . 5 . תשובה לשאלת המחקר השנייה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 121 1 . 3 . 5 . הערך האלקטורלי של הנשים והמודעות שלהן לתהליך הדמוקרטי . . 121 2 . 3 . 5 . הכשרה וכישורים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 123 3 . 3 . 5 . תמיכה מהמשפחה ומבחוץ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 124 4 . 3 . 5 . נשים כמודל לחיקוי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 126 5 . 3 . 5 . תפקיד התקשורת והרשתות החברתיות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 126 6 . 3 . 5 . הערכת החוויה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 128 4 . 5 . ניתוח הממצאים לפי תאוריית כוח וידע . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 128 1 . 4 . 5 . הקול המדכא . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 129 2 . 4 . 5 . הפחד מהחירות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 131

ספרי ניב


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר