תוכן העניינים

עמוד:8

3 . 5 . 2 . תאוריית ההצטלבות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 41 4 . 5 . 2 . תאוריות של כוח וידע . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 42 3 . מערך המחקר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 47 1 . 3 . מתודולוגיה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 47 2 . 3 . כלי המחקר ושיטת הניתוח . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 49 3 . 3 . מיקום החוקרת כאוטו-אתנוגרפית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 53 4 . 3 . התרומה של אוטו-אתנוגרפיה שיתופית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 56 5 . 3 . אחריות אתית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 57 6 . 3 . אוכלוסיית המחקר וגבולות המדגם . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 57 7 . 3 . הגדרת נשות המחקר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 60 4 . ממצאים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 61 1 . 4 . מבוא . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 61 2 . 4 . לפני ההתמודדות : סביבה אישית ומשפחתית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 61 1 . 2 . 4 . היסטוריה של אקטיביזם . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 61 2 . 2 . 4 . השפעת המשפחה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 67 3 . 4 . במהלך ההתמודדות : סביבה מפלגתית, מגדרית ותקשורתית . . . . . . . . . . . . . . 71 1 . 3 . 4 . ההחלטה להתמודד . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 71 2 . 3 . 4 . הערך האלקטורלי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 76 3 . 3 . 4 . חששות לפני קבלת ההחלטה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 78 4 . 3 . 4 . תמיכת המשפחה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 81 5 . 3 . 4 . תמיכת נשים והשפעת מודלים לחיקוי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 84 6 . 3 . 4 . התהליך הדמוקרטי והמודעות למיקומן ברשימה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 89

ספרי ניב


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר