|
עמוד:10
מסגור מחדש . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 204 דילוג על סוגיות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 205 קונצנזוס סופי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 206 משא ומתן בתום לב . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 207 פרק 10 : מוודאות, דרך אי-ידיעה ועד סקרנות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 209 ודאות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 209 יצירת מרחב של אי-ידיעה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 212 יצירת סקרנות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 217 פרק 11 : טיפוח משא ומתן דיוני . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 222 קידום כבוד הדדי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 222 הכרה במציאות לא נוחה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 225 מה שאמור להיות לעומת מה שיש . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 228 פרק 12 : המסע אל הסגירה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 230 מבוא . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 230 טקטיקות סגירה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 231 טקטיקות סגירה מהותיות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 232 טקטיקות סגירה מבוססות תהליכים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 235 טקטיקות מינוף . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 238 פעולות לשימור המשתתפים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 243 שילוב טקטיקות לסגירה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 246 פרק 13 : לקבל אחריות על העתיד . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 249 מבוא . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 249 בניית אחריות על תוצרים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 250 מספקנות לאחריות ולמחויבות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 253 מחויבות המגשר לתהליך ולתוצר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 255 סיכום . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 255 קריאה מומלצת . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 259 נספח א : מדברות עם האויב "הבוסטון גלובּ" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 261 נספח ב : כללי יסוד . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 271 תודות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 282 על המחברת . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 286
|
|