מבוא: על מגע ועל חברה

עמוד:12

ז ה נ ו ג ע ב נ ו 12 דפי הספר ואת עמודי העיתון . הם תלו בעזרתאתהחזיקו בידםו,בהם באלבומין ם או אחסנו אות תיהבותעל קירמצולמות ידיהם תמונות צומצםוהטלוויזיה,רדיו, עם הופעת ה 02-ה תמונות . בתרבות המאה השימוש במגע לאינטראקציה מינימלית באמצעות לחיצה על כפתורים קרון זה המשיך לתוך עידן המחשביםיעשהפעילו קופסאות מסרים . העכבר או עיפרוןבאמצעותה נעשת עימם האינטראקציה האישיים, ש מיוחד . , נה הראשו : תופעותתיהחלו להסתמן ש 12-הבראשיתה של המאה ההופעה וההצלחה המסחררת של הסמרטפון . היאר,ואולי הבולטת יות לקבץ מכלול עצום של טקסטים בתוךאמצעי תקשורת שמאפשרזהו " ולשלוט בהם באמצעות מגע ישיר במסך . הסמרטפון ת מסריםקופס " הציע אפוא מגע שהוא משמעותי יותר מאשר המגע בכפתורים פשר מגע ישיר ובעכברים, אבל הוא עדיין מוגבל באפשרויותיו ואינו מא במשטח של כל מסר ומסר . המדיהשל הנוכחות היא המשך,שתעמוד במרכז הספרוזו, שנייה ה . מדובר בשילוב של 12-ההמאהשלוהאזרחיותהאזרחיםבחייהוותיקים חזרהו,ימעבר לדיגיטלהשל : האטה רבה מהמצופה משנהשני תהליכי את . במשטח של כל מסר ומסרהמגעימבוססיםתיקו מעודכנת למדיה הו שתמרות מעמדם של מסמכיםההיתרביןמייצגיםהראשוןהתהליך דפוסספריבהדפסתהעלייה,אפשריתחלופה דיגיטליתלמרותמסוימים במוסדותלהשתמש סיונות י שלון הנ יכו ( ילדיםספרי ) כמו שונות בסוגות דפוסספרילמוחלטכתחליף ובסמרטפונים בלטיםאבטההשכלה מחברות . התהליך השני כרוך בהופעתם המחודשת של הפטיפונים, לו לפני עוד שנכחדוטכנולוגיות – ויניל ומצלמות הפולרואיד ותקליטי ה – מגעמבוססתןעימ ושהאינטראקציה 02-ההמאהשלהאחרוןהעשור את אלבומי התמונות תחלקיהמחליפיםוכמו כן האלבומים הדיגיטליים מהותי ומשמעותי בכל מסר ומסרמגעחווייתהמסורתיים . החיפוש אחר וירטואלית שתאפשרכיום בפיתוח חוויהשיש עניין העצום בגםמתבטא בני אדם כבר למדו לתרגם קולות מגע שכזה . הדרך לכך עוד ארוכה . אתגםלתרכיצדיודעים אינם עדייןומראות לביטים ולבייטים, אך הם . מרחבי המציאות המדומהחוויית המגע ל

כרמל


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר