|
עמוד:8
חינוך היסטורי בעידן המידע : מה אפשר ללמוד מוויקיפדיה העברית ? | שרון גבע . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 317 תפקידו של הצבא בהנחלת היסטוריה ציבורית : הנחלת זיכרון השואה כמקרה מבחן | תמי הופמן . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 338 “של הציבור, על הציבור, למען הציבור״ : היסטוריה ציבורית ככלי פדגוגי | עתליה שרגאי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 361 שער שלישי : הלכה למעשה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 383 “המקום שבו אנו צודקים״ : הוראת הנרטיב ההיסטורי הישראלי לצד הנרטיב הפלסטיני - תיכון שער הנגב כמקרה לדוגמה | מיכל ווסר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 385 מ״הוראת היסטוריה״ ל״חינוך היסטורי״ : קורס אקדמי מקוון כהזדמנות לחשוב מחדש על התיאוריה, המעשה ומה שביניהם | עדי בן - דוד חולתא . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 408 על חשיבה היסטורית והערכה חלופית - מבט ממטח | תמר כץ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 425 על הכותבים והכותבות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 445
|
|