|
עמוד:8
8 פרקי מועד באגדת הירושלמי 3 . חרטה וקבלה לעתיד : בין הבבלי לירושלמי 73 4 . בקשת סליחה : בין הבבלי לירושלמי 74 5 . שתי תפיסות ביחס לתשובה 77 6 . סיום הסוגיה בירושלמי 78 פרק ה | ושמחת בחגך : כיצד ? 81 1 . סוגיית הירושלמי 82 2 . הלל והעם : בין שעת "פחז" לשעת "כושר" 85 3 . חשיפה והצנעה, עקב ואגודל 87 4 . שמחה וכבוד 89 5 . סוגיית הבבלי 94 6 . אם אני כאן — הכול כאן 95 7 . בין הבבלי והירושלמי : השמחה כמהות או כמשל 100 פרק ו | כוחם של היחידים מורידי הגשמים : בין הירושלמי לבבלי 103 1 . פתיחה 105 2 . הסיפור בירושלמי : רקע ומאפיינים 107 3 . הסיפור בירושלמי : התפנית 109 4 . הסיפור בבבלי : רקע ומאפיינים 113 5 . כוחם של היחידים : בין הבבלי לירושלמי 115 6 . הסיפור בבבלי : החתימה 117 7 . עיצוב התהליכים והדמויות : בין הבבלי לירושלמי 118 פרק ז | נס פורים וקריאת המגילה בראי הירושלמי והבבלי 121 1 . האיגרת הראשונה : "קבעוני לדורות" אל מול "מקבלים אתם עליכם" 125 2 . כתוב זאת זיכרון בספר : בירור הלכתי וראייה היסטוריוסופית 128 3 . "שאין מוקדם ומאוחר בתורה" : הניסים הנסתרים וחידושי החכמים 132 4 . עבר, הווה ועתיד : גאולת ישראל כמהלך מתמשך 134 5 . "מגילת אסתר ניתנה להידרש" : נס פורים כחלק מתהליך הגאולה 136 6 . "כך היא גאולתם של ישראל" 137 7 . נס פורים במבט משווה : בין הבבלי והירושלמי 142
|
|