|
עמוד:8
מועדון החדשנות כמותג בארגון 117 איכות וחדשנות משולבים 118 שיטת התגמול 121 א . תגמול עבור המאמץ לחדשנות 121 ב . תגמול על המאמץ עצמו ולא על התוצאה 124 ג . תגמול אפקטיבי 124 ד . מתן תגמול הוגן 127 ה . תגמול לפי ״פוטנציאל ההזדמנויות״ 128 ו . מתן תגמול לקבוצות ייעודיות ובמועדים "אקראיים" 130 ז . נקודות זכות מצטברות 131 ח . אופן הענקת התשורות 132 ט . תגמול ליוזם המתמיד 134 שיווק פנימי בארגון 135 קידום חדשנות בתעשיות המסורתיות והיצרניות 136 י״ט דיברות ליצירת תרבות לחדשנות 138 תגובות העובדים על מועדון החדשנות 143 כל הכתוב בספר זה עוסק בכל המגדרים – מנהלים ומנהלות, עובדים ועובדות וכן הלאה, גם אם לעיתים, כדי למנוע סרבול, הניסוח אינו משקף זאת .
|
|