עמוד:7
ט . חשיפה לעולמות תוכן אחרים 86 י . ניצחונות קטנים ומימוש הפוטנציאל האישי 86 יא . דרג הביניים של ההנהלה : המפתח לקידום החדשנות 88 החסמים הפוגעים בקידום החדשנות 93 א . חסמים פסיכולוגיים 94 1 . תחושת אי-מסוגלות ואפקט הבושה 96 2 . אפקט הפחד והחשש לטעות 97 3 . חשש מתגובת המנהל 105 4 . חשש שכלל לא יתייחסו לרעיון 106 5 . היעדר תקציב למימוש ההצעה 106 6 . תגמול לא הוגן 107 7 . ההצעה ״תחזור כבומרנג״ 107 8 . היעדר מתן קרדיט 107 9 . חשש לפגוע בקולגה או להיפגע 108 10 . ההצעה אינה בתחום אחריותו של העובד 109 11 . ההצעות ״נופלות בין הכיסאות״ 109 ב . חסמים ניהוליים וארגוניים 110 1 . חשש שההנהלה תוצף בהצעות וברעיונות 110 2 . היעדר תקציב ליישום ההצעות 112 3 . הקושי בטיפול בהצעות במבנה מטריציוני 113 4 . החזר מיידי של ההשקעה 114 5 . השוטף מנצח את החדשנות 115 6 . רצף הטיפול בהצעות נקטע בשל חילופי תפקידים 116
|