|
עמוד:8
מה אומרים על הספר ? "יצחק משיח חושף בספרו פן פחות מוכר, אך בהחלט חשוב, של יחסי הייטק - מדיה . יש מי שיוצר הצלחה מתחת לרדאר, אך מרבית החברות צריכות חשיפה טובה כדי לגייס כסף, למשוך עובדים מצטיינים, לפעמים גם כדי להגיע לתודעה של לקוחות פוטנציאליים" ( דב מורן, יזם, משקיע הון סיכון, ממציא הדיסק און קי ) . "קריאת חובה לכל העוסקים בתחום או למי שרוצים להעמיק את ההבנה בעולם התקשורת . הספר מרתק וחכם בצורה שבה הוא מנגיש את ההיבטים התקשורתיים של תעשיית ההייטק . הבהירות והדיוק שבהם המידע מאורגן בספר מסייעים לכל קורא להציץ אל נבכי התעשייה הטכנולוגית ולהבין את הייצוגים שלה" ( אביב ויצמן, דוברת מייקרוסופט ישראל ) . "כל מי שרוצה ללמוד על הקשרים בין תעשיית ההייטק המתפתחת בישראל לבין התקשורת, צריך להתחיל בספר זה, הכולל ממצאים ממחקר פורץ דרך . בספרו, יצחק משיח מביא נתונים מעניינים ומסביר כיצד חברות הייטק בשלבים שונים של מחזור החיים יכולות להשיג את תשומת הלב התקשורתית ולייצר כותרות" ( טובה כהן, לשעבר עיתונאית טכנולוגיה ברויטרס, כיום עוסקת בתקשורת שיווקית בחברת הייטק ) .
|
|