תוכן עניינים

עמוד:11

1 . 2 . 3 השעיר – מהמקדש ועד לצוק 255 2 . 2 . 3 . וכבש עושין לו 257 3 . 2 . 3 . ליווי האיש העתי לאורך הדרך 260 4 . 2 . 3 . צורת השילוח – בין מקרא למשנה 262 1 . 4 . 2 . 3 . המניעים לשינוי 266 3 . 3 . משמעות הלכתית בשילוח השעיר למדבר 268 1 . 3 . 3 . טומאת בגדים 269 2 . 3 . 3 . המשך סדר העבודה לאחר שילוח השעיר 270 4 . 3 . לשון של זהורית 272 1 . 4 . 3 . תפקידה של הלשון של זהורית 273 2 . 4 . 3 . הלשון של זהורית בברייתות 275 4 . שילוח השעיר לעזאזל – סיכום 277 פרק שמיני : קורבנות העולה והמוספים 279 1 . פתיחה 279 2 . מספר האילים 280 1 . 2 מקרא 280 2 . 2 . מקורות קדם תנאיים – הפרדה בין הפרשיות 280 3 . 2 . ספרות תנאית – גישות שונות 281 4 . 2 . שני אילים בלבד – מדוע ? 283 3 . סדר הקרבת קורבנות המוספים 285 1 . 3 . מקורות קדם תנאיים מימי הבית 285 2 . 3 מקורות תנאיים 288 1 . 2 . 3 משנת כפורים ז, ג 288 2 . 2 . 3 . מחלוקת התנאים בתוספתא 292 3 . 2 . 3 תנא דבי שמואל 294 4 . 2 . 3 . רבי יהודה בתוספתא 296 5 . 2 . 3 . הסבר השיטות השונות 297 4 . סיכום 298 סיכום ומסקנות 300 1 . דרכי הכפרה בעבודת יום הכיפורים – בין המקרא לתנאים 300 1 . 1 . שיטת רבי שמעון – מכפרה פולחנית לכפרה באמצעות וידוי 300 2 . 1 . שיטת רבי יהודה – כפרה באמצעות דם 301

הוצאת אוניברסיטת בר אילן


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר