|
עמוד:11
11 אני ( לא ) מאמין הגלותי שומר המצוות לבין הישראלי ממוצא יהודי הגאה בעצמאותו אבד את דרכו כיוון שהוא אינו מוצאוריבונותו, אך מרגיש שהוא מ בתכני העבר את המשמעות להווה ולעתיד . החלק הראשון של הספר מנסה לשרטט את המתאר הכללי שממנו ,החלק השני . המציאות המורכבת והבעייתית בישראל של היוםצומחת להצית את הדמיון . טבעו שלכדיהוא בחזקת קווים מנחים שיש בהם וא מפליג למקומות רחוקים בהם הכול נראה ורודהדמיון שלעיתים ה ,כמעט תמיד,ושום דבר אינו בלתי פתיר . אך אנו יודעים שהמציאות עולה על הדמיון ולכן חלקו השני של הספר הוא בבחינת ניסיון להציע היות ומדובר בדרכיםן ניתן להתקדם לכיוונים חדשים . דרכים בה ים כדי להימנע מכניסהאוותחדשות, ייתכן ויהיה צורך לשנות את ה למבואות סתומים מהם לא ניתן יהיה להתקדם הלאה . הדרך הנכונה ללכת בה, אך אני כן רואה אתיני מתיימר לדעת מהיא בספר זה, רצוני להעלות אתהמהמורות והבעיות שצצות ועולות . , רצוני לשאול, להקשות ולאתגר . התשובותכללספק אתהשאלות מבלי ל אחד ואחת להתמודד עם הכתוב ולמצוא את הדרכיםולאפשר לכ המתאימות לה או לו .
|
|