|
עמוד:6
המוזיאון הווירטואלי בסביבת ווב 0 . 2 ככלי בעיצוב החוויה האמנותית — שוש כהן / 307 תיווי מוזיקלי וייצוג חזותי — הילכו שניים יחדיו בלתי אם נועדו ? — אילנה איבצן / 347 שער רביעי גישות ומודלים בהוראת אדריכלות שש רשימות על אדריכלות והוראתה — הורסיו שוורץ / 379 הוראת תכן מבנים בבתי ספר לאדריכלות — הדידקטיקה של המבנה — רוזה פרנסס / 393 מקצוע, אמנויות חופשיות, סדנה ובית ספר — ארבעה מושגי יסוד בתרבות החינוך לאדריכלות — רחל רפפורט / 427 הוראת מתמטיקה באמצעות התנסות בעיצוב פרויקטים בלימודי אדריכלות — שרה מאור / 451 תרומת המחקר הנרטיבי לפיתוח ידע אדריכלי — איתן מכטר / 477 שער חמישי מיון והערכה של עבודות עיצוב, אדריכלות ואמנות תהליכי הערכה וציינון של עבודות עיצוב — שרה רמני – ארטן / 503 רגשות והגשות : לקראת חשיבה מחדש על האפקטיביות של הגשות בלימודי עיצוב ואדריכלות — נעם אוסטרליץ / 515 האמן והגלובליזציה — רוברט ס' מורגן / 533 על המחברים / 577
|
|