|
עמוד:4
שער שני : מימוש זכותם של ההורים להשפיע על חינוך ילדיהם מבוא . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 71 פרק 4 : זכות הפרט לבחור את החינוך של ילדיו – הערוץ המשפטי . . . . . . . . . . . . . . . . 73 עתירות משפטיות לאורך השנים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 73 פרק 5 : מימון פרטי של הורים ושל ארגונים במסגרת החינוך הציבורי . . . . . . . . . . . . 81 תשלומי הורים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 81 תוספת משאבים בבתי ספר המאפשרים רישום חופשי אליהם . . . . . . . . . . . . . . . . 87 תרומתם של המגזר השלישי, העמותות והקרנות למערכת החינוך . . . . . . . . . . 88 הסיכונים והיתרונות של כניסת הארגונים לבתי הספר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 92 פרק 6 : הקמתן והתפשטותן של מסגרות החינוך הייחודיות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 95 הסיבות לפריחתם של בתי הספר הייחודיים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 95 תהליך הקמתם של בתי הספר הייחודיים בעלי גוון ערכי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 97 יתרונות וחסרונות של תופעת בתי הספר הייחודיים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 101 מיסוד מעמדם של בתי הספר הייחודיים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 103 יוזמות הורים להקמת בתי ספר פרטיים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 104 פרק 7 : בחירת הורים מבוקרת . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 105 נימוקי המצדדים בבחירת הורים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 105 נימוקי המתנגדים לבחירת הורים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 106 בחירת הורים - מרכיב אחד בתכנית כוללת . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 108 תכנית ההתחדשות החינוכית בעיר תל אביב . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 109 בחירה מבוקרת של הורים - חלק מתכנית חינוכית כוללת . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 113 הרחבת אפשרויות הבחירה והמרחב החינוכי בעיר רמת גן . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 115 תכנית הבחירה המבוקרת בבתי הספר היסודיים במועצה המקומית עוספיא . . 118 עקרונות של בחירת הורים מבוקרת . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 119 פרק 8 : מעורבות של הורים לילדים עם צרכים מיוחדים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 121 ועדת ההשמה - ציר מרכזי במימוש חוק החינוך המיוחד . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 122 ניסיונות של הורים, עמותות וועדות לשנות את חוק החינוך המיוחד . . . . 123 תלמידים עם ליקויי למידה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 125 שיתוף של הורים לילדים עם צרכים מיוחדים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 127
|
|