|
עמוד:5
מאמר 31׀חינוך למצוינות של סטודנטים להוראה באמצעות שיתופם בהובלת כנס ארצי : הכנס "מדברים חינוך - בונים עתיד" רמה קלויר, חנה ניצן ומזל עדנה - יוסף . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 288 מאמר 41׀"בכנס זה למדתי על חינוך בלי שדיברו עליו בצורה ישירה" - כנס כמפגש למידה בין תרבויות : אקדמיה ועיר אילנה רונן ונעמי מגיד . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 305 מאמר 51׀מדור לדור : על שיתוף הפעולה בין רג"ב לבין גף ניסויים ויזמות בכנס הארצי של שנה ב' - בנימה אישית יעל שדה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 320 מאמר 61׀סטודנטים להוראה מארגנים כנסים : הצעה לפדגוגיה חדשה בהכשרת מורים ברוריה שישון ורמה קלויר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 332 מאמר 71׀ ( מ ) עולים בחינוך - העדה האתיופית בחמ"ד, מכללת שאנן, תשע"ג רחל שפיגלר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 352 מאמר 81׀ כנס ירושלים ( תשע"ג ) - כלי פדגוגי להדגמת הלימוד החוץ - כיתתי יוסי שפנייר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 362 מאמר 91׀ "הכנס הוא המסר" - הכנס הארצי כפלטפורמה ייחודית בהכשרת מורים בתוכנית רג"ב ברוריה שישון . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 373 שער רביעי : הפדגוגיה של הכנסים בפרספקטיבה היסטורית, תרבותית ודתית - מסע בן אלפי שנים : עבר ועתיד מבוא נחום כהן, ברוריה שישון ורמה קלויר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 389 מאמר 1׀ כנסים והתקהלויות במקרא - אמצעי השפעה פדגוגי - ערכי על דעת קהל דוד שניאור ויוסי כהנא . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 393 מאמר 2׀ השבחת החינוך וההשכלה של אזרחי הפוליס אתונה נחום כהן . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 399 מאמר 3׀ "ירחי כלה" : דגם ראשוני של אוניברסיטה עממית נריה גוטל . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 413 מאמר 4׀ כנסים ומושבי ידע : חינוך בלתי פורמלי בתרבות האסלאם חאתם מחאמיד ומחמוד חליל . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 420 מאמר 5׀ כנסים מקוונים סמדר ברטל . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 430
|
|