תוכן העניינים

עמוד:6

פרק אחד - עשר | ״ללכוד את הרגע״ : איתור גרעיני צמיחה בסיפור החיים המקצועי | סמדר בן - אשר וניצה רסקין . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 209 שער רביעי | פדגוגיה נרטיבית בהכשרת מנהלים, מנהיגים ומנחי קבוצות פרק שנים - עשר | גישה נרטיבית ביקורתית להוראת מנהל עסקים : תוכן וצורה | תמר זילבר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 229 פרק שלושה - עשר | לגלות את העצמי המנהיגותי : פדגוגיה נרטיבית ככלי להכשרה, פיתוח וייעוץ למנהיגים | רעיה יואלי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 247 פרק ארבעה - עשר | מעבדה ללמידה נרטיבית : הכשרת מנחים בשיטת סמ״ל | רונית קוריאל ושרית ברזילאי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 267 פרק חמישה - עשר | פדגוגיה נרטיבית בהכשרת מנחי קבוצות | רונית קורץ . . . . . . . . . . 297 במקום אפילוג : לספר ולספר מחדש . . . | אריאלה גדרון . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 315 על הכותבות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 317 תקציר באנגלית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 321

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר