חינוך והשכלה בחברה הערבית : פערים וניצנים של שינוי

עמוד:2

Education in Arab Society : Disparities and Signs of Change Nasreen Hadad Haj - Yahya | Aiman Saif | Nitsa ( Kaliner ) Kasir | Ben Fargeon עריכת הטקסט : מאירה טורצקי עיצוב הסדרה והעטיפה : סטודיו תמר בר- דיין ביצוע גרפי : אירית נחום הדפסה : גרפוס פרינט, ירושלים מסת"ב : 7 - 336 - 519 - 965 - 978 אין לשכפל, להעתיק, לצלם, להקליט, לתרגם, לאחסן במאגר ידע, לשדר או לקלוט בכל דרך או אמצעי אלקטרוני, אופטי או מכני או אחר — כל חלק שהוא מהחומר בספר זה . שימוש מסחרי מכל סוג שהוא בחומר הכלול בספר זה אסור בהחלט אלא ברשות מפורשת בכתב מהמו"ל . © כל הזכויות שמורות למכון הישראלי לדמוקרטיה ( ע״ר ) ולקרן פורטלנד, 2021 נדפס בישראל, תשפ"א / 2021 המכון הישראלי לדמוקרטיה רח' פינסקר ,4 ת"ד ,4702 ירושלים 9104602 טל' : 5300888 - 02 אתר האינטרנט : www . idi . org . il קרן פורטלנד מרכז עזריאלי, דרך בגין ,132 תל אביב 6701101 טל' : 6099901 - 03 אתר האינטרנט : portlandtrust . org הדברים המובאים במחקר מדיניות זה אינם משקפים בהכרח את עמדת המכון הישראלי לדמוקרטיה . מחקר זה התאפשר הודות לתרומתם הנדיבה של דוריס ומורי ארקין, דורון לבנת, קרן יזמות חברתית לקידום שוויון וחברה משותפת בין יהודים וערבים בישראל והקרן הפילנתרופית פרום- לורי . This study was made possible by the generous support of Doris and Mori Arkin, Doron Livnat, the Social Venture Fund for Jewish - Arab Equality and Shared Society, and the Fromm - Lurie Philanthropic Fund .

המכון הישראלי לדמוקרטיה ע"ר


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר