תוכן העניינים

עמוד:6

חלק ג גוף ורגשות — ריסון ופורקן / 229 א התאהדות איך ילדים נעשים אוהדי כדורגל טלי פרידמן / 231 ב משחק הדמעות רגשות וגוף באהדת כדורגל טלי פרידמן / 253 ג אקדמיות לכדורגל באנגליה בין מוסד הכשרה למוסד חינוכי שלומית גיא / 279 חלק ד להיות אישה אוהדת / 297 א לכל אוהדת סיפור משלה שלושה מבטים אוטואתנוגרפיים אפרת נוי ותמר רפופורט / 299 ב חוצות את הקווים נשים עושות אהדה בדרכן אפרת נוי, תמר רפופורט ודניאל רגב / 311 ג גם אוהדות מקללות מגדר ותפיסת ההוגנות בכדורגל הטורקי יגמור נוהראט / 333 שער 3 אוהדים בפעולה : בין האישי לקולקטיבי חלק א על אהדה ואוהדים תמצית המחקר הקיים תמר רפופורט / 355 חלק ב אוהדים לוקחים את גורלם בידם / 361 א נגד הזרם : כדורגל חלופי — מקהילה לסחורה, מסחורה לקהילה אמיר בן פורת / 363 ב זירות הכדורגל במזרח התיכון שדות מאבק של אוהדים על זהות וזכויות ג�יימס מ' דורסיי / 387 חלק ג הפועל קטמון שלי מבט אישי של אוהדים / 401 א הפועל קטמון ירושלים תעודת זהות תמר רפופורט / 403 ב איך הקמנו מחדש את הפועל קטמון ירושלים יהונתן כהן / 409 ג אני אוהב אותך הפועל קטמון חיים ברעם / 413 ד לנצח את הקלישאה קבוצה כן מחליפים מוטי נייגר / 419 נספח שיטת המחקר קטמון כמקרה בוחן / 423 על הכותבות והכותבים / 427

רסלינג


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר