תוכן העניינים

עמוד:8

תודות ברצוני להודות למספר אנשים שתרמו את רעיונותיהם לספר זה . ראשית שלוחה תודתי לעמיה ליבליך, שותפתי בכל היבט של המחקר האיכותני, שהיא מקור השראתי, האוזן הקשבת שלי ומקור תמיכה עבורי כבר יותר מעשרים שנה . בעלי חנוך פְלום, חוקר איכותני בעצמו, סייע לי בדרכים רבות . הוא הציע לי את רעיונותיו, את ניסיונו ואת קריאתו המעמיקה . הוא גם קישר אותי עם כמה מהסטודנטים שלו, ואני מודה להם על תרומתם המועילה . אני מודה גם לבוורלי פַּלמר ומרילין פְריימות, שסיפקו רעיונות שהשביחו את הספר הזה . אני אסירת תודה לסטודנטים רבים מאירופה, מישראל ומארצות הברית, שהשתתפו בסדנאות שלי ולימדו אותי על דילמות בעת ריאיון שלא הייתי מגלה בכוחות עצמי . שתיים מהסטודנטיות שלי באוניברסיטת פילדינג, היידי מטילה וג'ין מילר, קראו טיוטה מוקדמת של ספר זה ויעצו לי בנוגע לאופן שבו סטודנטים עשויים להשתמש בספר לשם למידה . אני אסירת תודה לשרון קנגיסר כהן, שלא רק הרשתה לי להשתמש בריאיון ה"קשה" שערכה, אלא אף עודדה אותי לעשות זאת . תודתי שלוחה לכל המשתתפים במחקרי . במאמציהם לסייע לי ללמוד על חייהם בהתאם לשאלות המחקר שלי, הם לימדו אותי לראיין טוב יותר . שמותיהם כמובן יישארו חסויים לעד . אני מודה גם לעורכת שלי בהוצאת גילפורד, דבּורה לוֹטון, על התלהבותה ותמיכתה בפרויקט זה, ולמארי ספרייבֶּרי על העריכה הלשונית הדקדקנית ומלאת המחשבה . לבסוף, ברצוני להודות לשופטים שקראו את הספר והעירו הערות, על ביקורתם המועילה : אליזבת מונק - טרנר ( המחלקה לסוציולוגיה ומשפט פלילי, אוניברסיטת אולד דומיניון ) ; פֶּני בּרג' ( בית הספר לחינוך, המכון הטכנולוגי של אוניברסיטת וירג'יניה ) ; קארי אַנדרייבסקי ( בית הספר לחינוך, אוניברסיטת אובורן ) ; וטֶרי ואן - וורד ( בית הספר לסיעוד, אוניברסיטת יוטה ) . תודתי שלוחה גם לאנשים שהתירו לי לצטט בספר קטעים מראיונות שערכו .

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר