תוכן העניינים

עמוד:6

6 | החינוך הקיבוצי שער חמישי : חינוך ותרבות, חינוך לתרבות החג בחינוך הקיבוצי על פי מתתיהו שֶׁלֶם והרלוונטיות שלו לחינוך כיום | פז אלניר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 323 החינוך המוזיקלי בקיבוץ יגור בראשיתו כגורם מהותי בחיי הקהילה | לאה מרזל . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 342 שער שישי : החינוך הקיבוצי כמעבדה יוצרת לחינוך אלטרנטיבי המודל הפסיכופדגוגי - התפתחותי - אקולוגי - מערכתי לגיל הרך | רונית פלוטניק . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 377 ״חצר הגרוטאות״ : פרקטיקה חינוכית מנקודת המבט של גננות | אורה אביעזר, תומר ויב ודבורה גולדן . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 416 מאפייניו הייחודיים של החינוך בקיבוץ סאסא | עידית פינטל - גינסברג, שוש גרץ, ורדה יתום ואסתר רֹתם . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 438 ״מורים יוצרים למידה אחרת״ : שיתוף פעולה של מורים בבתי ספר קיבוציים והתיישבותיים על - יסודיים בפיתוח תוכנית לימודים ייחודית בהיסטוריה ובהפעלתה | רונית כרמלי וחנה טיש . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 464 על המחברות והמחברים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 487

מכללת סמינר הקיבוצים

יד טבנקין -  המרכז המחקרי, רעיוני, תיעודי ומוזיאלי של התנועה הקיבוצית

הקיבוץ המאוחד

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר