תוכן העניינים

עמוד:7

פרק 6 : "ההרגלים שרכשו בארצות מוצאם" : אל מול המהגר והמהגרת מארצות האסלאם ומזרח אירופה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 224 א . סימון אוכלוסיות משתכנים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 225 ב . הארוחה, שולחן האוכל, הבישול והמטבח . . . . . . . . . . . . . . . . . 230 ג . השינה במיטה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 235 ד . פרקטיקת הכביסה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 239 ה . עוזרת הבית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 241 פרק 7 : "העיר יפו מלוכלכת ותושביה פראיים" : אל מול המזרח הערבי . . . . . 249 א . הפרדה מרחבית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 250 ב . כינונה של בורגנות יהודית חד-לאומית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 252 ג . הפרדה והיבדלות כלכלית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 256 ד . המפגש המדומיין עם הדומסטה של היליד הערבי . . . . . . . . . . . . 266 פרק 8 : "כך יש לסדר את הספרים על האצטבה" : מדף הספרים הביתי כמרחב אידיאולוגי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 273 א . חשיבותה של הספרייה כאובייקט דומסטי . . . . . . . . . . . . . . . . . 276 ב . ארגון ותחזוקה של מדף הספרים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 283 ג . הספרים המומלצים לספרייה הביתית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 285 ד . תפקידן האידיאולוגי של קטגוריות הספרות השונות שעל מדף הספרים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 290 אחרית דבר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 301 רשימת מקורות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 305 מפתחות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 345 דימויים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . א - י

הוצאת גמא


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר