תוכן העניינים

עמוד:6

פרק שלישי : היחסים בין ה'אני' לסביבה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 131 "מה באמת רוצה הגבר שלי ? " : הגבר במבט אירוני . . . . . . . . . . . . . . . 133 א . הרמת מסך לדמות הגבר ביצירת משעול . . . . . . . . . . . . . . . . . 135 ב . להיות "הגבר שלה" ביצירת קסטל – בלום . . . . . . . . . . . . . . . . 150 מרחבים סביבתיים ביצירת משעול וביצירת קסטל – בלום . . . . . . . . . . . 164 א . התנועה בין מרחב חיצוני למרחב פנימי בשירת משעול . . . . . . . 164 ב . סביבה מאיימת ביצירתה של קסטל – בלום . . . . . . . . . . . . . . . . 177 פרק רביעי : צחוק אחרון . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 192 להיפרד לשלום ביצירת משעול . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 193 א . ענייני מתים במחברת החלומות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 193 ב . בין נרות נשמה לנרות נץ החלב . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 196 ג . בין דמע לשחוק — פרידה נוספת בסידור עבודה . . . . . . . . . . . 205 אימה וצחוק ביצירת קסטל – בלום . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 210 א . למה אימהות רוצחות ילדים בדולי סיטי ? . . . . . . . . . . . . . . . . 211 ב . מיניות נשית עד המוות ב"הסופרת כזונת צמרת" . . . . . . . . . . . 212 ג . סדר עדיפויות : להיות גברת ולמות ברדיקלים חופשיים או להעדיף לחפש אוכל בסיפורים בלתי רצוניים . . . . . . . . . . . 212 ד . הומור לא בכל מצב — לפרום חוט בחלקים אנושיים, בטקסטיל ובחיי חורף . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 217 במקום סיכום . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 224 נספחים א . במשעול הארס – פואטי ב'שפת אם' . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 225 ב . מעגלי נשים מתהפכים ברומאן המצרי לאורלי קסטל – בלום . . . . . . . 232 רשימה ביבליוגרפית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 242 מפתחות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 255

הוצאת גמא


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר