|
עמוד:132
ח ו מ ר י ל י מ ו ד ב מ א ה ה - 1 2 132 כל אחד מהתרחישים המתוארים במרחב זה מזמן אתגרים שונים הקשורים בבחירה ובהערכה של חומרי הלימוד הדיגיטליים . מחמת קוצר היריעה, הניתוח שנציע בהמשך מתמקד בשני תרחישי הקצה : פרק שש מתמקד ברביע השמאלי התחתון בתרשים, דהיינו בתרחישי למידה מוכוונת שבהם הסמכות לקביעת יעדי הלמידה נתונה ברובה בידי המערכת ( הנהלת משרד החינוך, מנהלי מחוזות, בתי ספר ומורים ומורות ) וחומרי הלימוד פותחו למטרות למידה בידי מְפַתחים מקצועיים . פרק שבע מתמקד ברביע הימני העליון בתרשים, דהיינו בתרחישי למידה אוטונומית שבהם הלומדים והלומדות מכוונים את הלמידה ובוחרים בעצמם את חומרי הלימוד מתוך מגוון המידע והכלים הזמינים במרשתת . פרק שמונה מצביע על שיקולים כלליים בתהליכי פיתוח, בחירה, הערכה והטמעה של חומרי לימוד דיגיטליים ובשימוש בהם .
|
|