מקורות

עמוד:166

166 הרפז, י' ( עורך ) ( 1996 ) . חינוך לחשיבה ביקורתית . ירושלים : הוצאת מאגנס מכון ברנקו וייס . הרפז, י' ( 2005 ) . חכה, פיתיון ודגים : גישות לחינוך החשיבה . מכון ברנקו וייס . הרפז, י' . ( 2016 ) , להבין הבנה, ללמד להבין : מושגים ומעשים . תל אביב : מכון מופ"ת . וולנסקי, ע' ( 2014 ) . אוטונומיה בית ספרית ולמידה : סקירת מדיניות . ירושלים : משרד החינוך, לשכת המדען הראשי . וולנסקי, ע' ופרידמן, י' ( 2003 ) . בתי ספר בניהול עצמי — מבט בין לאומי . ירושלים : משרד החינוך . וורמן, ה' ( 2013 ) . אזרחות בין השורות — מבט ביקורתי על לימודי האזרחות בישראל . תל אביב : רסלינג . זוהר, ע' ( 1996 ) . ללמוד, לחשוב וללמוד לחשוב . תל אביב : מכון ברנקו וייס . זוהר, ע' ( עורכת ) ( 2006 ) . למידה בדרך החקר : אתגר מתמשך . ירושלים : הוצאת מאגנס . זוהר, ע' ( עורכת ) ( 2009 ) . דו"ח חינוך לחשיבה ( "אופק פדגוגי" 2006 - 2009 ) — תיאור, תובנות והמלצות להמשך . ירושלים : משרד החינוך, המזכירות הפדגוגית . זוהר, ע' ( 2013 ) . ציונים זה לא הכול — לקראת שיקומו של השיח הפדגוגי . בני ברק : הוצאת ספרית הפועלים . זוהר, ע' ( בדפוס ) . לחבר את האיים ליבשה . ירושלים : מאגנס . זוהר, ע' ובושריאן, ע' ( עורכים ) . ( 2019 ) . התאמת תוכניות הלימודים וחומרי הלימוד למאה ה - 21 — מסמך ביניים . ירושלים : יוזמה — מרכז לידע ולמחקר בחינוך, האקדמית הלאומית הישראלית למדעים . זלקוביץ, צ' וגולדשטיין, א' ( 2011 ) . מגמת הפרסונליזציה של חינוך בעידן טכנולוגיות מידע — סקירת ספרות . כנס מיומנויות המאה ה 21 — בהוראה ובהכשרת מורים . מכון מופ"ת . חוק חינוך ממלכתי ( תיקון מספר 5 ) , התש"ס - 2000 , ס"ח תש"ס מס' 1729 מיום 00 . 2 . 29 , עמ' 122 . כהן, א' ( 2013 ) . מה בין לימודי האזרחות ובין חינוך אזרחי ? מבט מתוך מערכת החינוך הפורמלית . בתוך ד' אבנון ( עורך ) , חינוך אזרחי בישראל ( עמ' 62 - 84 ) . תל אביב : עם עובד . כהן, ד' ( 2010 ) . מקצוע ההוראה : ככל שמשתנה, נותר בעינו . בתוך ג' פישר ונ' מיכאלי ( עורכים ) . שינוי ושיפור במערכות חינוך , בתרגום י' פרקש ( עמ' 99 – 147 ) . ירושלים : מכון ברנקו וייס ומכון אבני ראשה . כפיר-מיטל, נ' ( 2019 ) , אוריינות דיגיטלית ומיומנויות שימוש ב ICT , סקירה שהוכנה כחומר רקע לעבודת ועדת המומחים בנושא התאמת תוכניות הלימודים וחומרי הלימוד למאה ה - 21 . ירושלים : יוזמה — מרכז לידע ומחקר בחינוך . לוי, ר' ( 2012 ) . התפתחות מורפו- לקסיקאלית לאורך שנות בית הספר בצל לקות שפה ומיצב ס"א נמוך . עבודת דוקטור, אוניברסיטת תל אביב . ליבמן, צ' ( 2013 ) . קונסטרוקטיביזם בחינוך . בתוך צ' ליבמן ( עורכת ) , ללמוד, להבין, לדעת : מסע בנתיבי ההוראה הקונסטרוקטיביסטית ( 13 - 52 ) . תל אביב : הוצאת הקיבוץ המאוחד ומכון מופ"ת .

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר