פרק 2: ידע, חשיבה ואיך מנחילים אותם

עמוד:60

י ד ע ו ח ש י ב ה 60 פרקטיקת הוראה הוראת עמיתים Peer ) Instruction ) הפניות לדוגמאות ולהרחבה והעמקה • לילך גרינפלד-יונה — תנו לילדים ללמד ! אתר הגיע זמן חינוך . • דגם הוראה בסביבה דיגיטלית : החלפת נקודת מבט . • בלוג : Julie Schell – Turn to Your Neighbor . • רשת חברתית גלובלית להוראת עמיתים — Peer Instruction Network . • הוראת עמיתים בפיזיקה — Eric Mazur, Catherine H . — Peer Instruction Crouch & colleagues . מראי מקום ומחקרי אפקטיביות Butchart, S . , Handfield, T . , & Restall, G . ( 2009 ) . Using Peer Instruction to Teach Philosophy, Logic and Critical Thinking . Teaching Philosophy, 32 ( 1 ) , . 40 - 1 C . Crouch, C . , & Mazur, E . ( 2001 ) . Peer Instruction : Ten Years of Experience and Results . American Association of Physics Teachers 69, 970 - 977 . Ronald, N . C . , Heidi L . C . , & Stephen E . D . ( 2005 ) . Peer instruction enhanced meaningful learning : ability to solve novel problems . Research in Physiolog y Education, 29 . 107 - 111 . Vickrey, T . , Rosploch, K . , Rahmanian, R . , Pilarz, M . , & Stains, M . ( 2015 ) . Research - Based Implementation of Peer Instruction : ALiterature Review . life sciences education, 14, 1 - 11 .

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר