פרק 2: ידע, חשיבה ואיך מנחילים אותם

עמוד:56

י ד ע ו ח ש י ב ה 56 פרקטיקת הוראה למידה בדרך הפניות לדוגמאות ולהרחבה והעמקה החקר • זוהר, ע' ( עורכת ) ( 2006 ) . למידה בדרך החקר : אתגר מתמשך . הוצאת מאגנס . • למידה בדרך החקר — חינוך לחשיבה — אגף א' לפיתוח פדגוגי, משרד החינוך . • דגמי הוראה בסביבה דיגיטלית : מייצגים תופעה ; לכל שאלה תשובה ; העולם בכף ידינו . • החברה להגנת הטבע — מדע אזרחי — שיתוף פעולה בין אזרחים למדענים במחקרים סביבתיים . • פלטפורמה דיגיטלית ללמידת חקר — Project Pal platform . מראי מקום למחקרי אפקטיביות Barron, B . , & Darling - Hammond, L . ( 2008 ) . Teaching for Meaningful Learning : A Review of Research on Inquiry - Based and Cooperative Learning . Stanford University . Loyens, S . M . M . & Rikers, R . M . J . P . ( 2011 ) . Instruction Based on Inquiry . In R . E Mayer & P . A . Alexander ( Eds . ) , Handbook of Research on Learning and Instruction, ( pp . 361 - 381 ) . New York : Routledge Press .

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר